Uncategorized

Christmas showbox

lijstje
Laatst was ik een beetje rond aan het surfen en toen kwam ik op de blog van Marieke: http://gewoonmarieke.com. Ik zag er een DIY om je eigen shadowbox te maken. Vol inspiratie ging ik aan de slag en maakte ik er 1 voor kerst. Hier blijft het niet bij want ik heb alweer genoeg ideetjes wat er na kerst in komt/ Lately I was surfing at the internet and there was the blog of Marieke. I saw a DIY to make your own shadowbox. Filled with inspiration I’ve started and made one for christmas. It isn’t only for christmas but I have a whole lot of other ideas after the holidays.

DSC_0165
Dit lijstje kocht voor 7,25 bij HEMA, ze hadden m ook met een blauwe, roze of gele binnenrand/ I’ve bought the picture frame for 7,25 at HEMA, they’ve had also a blue, pink or yellow inside border.

DSC_0166
Het lijstje bestaat uit 4 onderdelen, je kunt ‘m als passe partout gebruiken maar ook als shadow box/ The frame is made out of 4 pieces, you can use it as a passe partout frame or as a shadow box.

DSC_0167
Je haalt de passe partout rand er uit die gebruik je niet/ You take out the passe partout card, you won’t use it.

DSC_0169
Het volgende wat ik gebruikte is kunst sneeuw, je kan natuurlijk elke vulling gebruiken die je leuk vindt/ The following thing I was using was fake snow, you can use any material you like for filling up the frame.

DSC_0170
Het volgende laagje maak ik met kleine kerstballetjes/ The next layer is made out of little christmas baubles.

DSC_0171
Zoek een mooi papiertje wat je gebruikt als achtergrond/ Choose a pretty printed paper for your background.

DSC_0172
Als laatste plak je mooie letters op het ruitje, ik kocht deze lang geleden bij de Zeeman/ The last thing you’ll do is stick pretty letters on the screen, I’ve bought these at Zeeman a long time ago.

Wat zou jij in jouw shadowbox stoppen?/ What would you put in your shadow box?

afsluiterkerst

8 gedachten over “Christmas showbox

Geef een reactie

