creatief·Give Away

Christmas give away

Vorige maand liet ik jullie al mijn vilten kerst hangers zien,het is dan vandaag wel Sinterklaas maar dat betekend ook dat het alweer bijna kerst is.Omdat ik het heel leuk vind om kadootjes weg te geven heb ik besloten een setje weg te geven met 3 hangers om je huis heerlijk kerstig mee te maken!

Let op de foto’s zijn voorbeelden, de hangers die je krijgt zijn dus een verrassing..

DSC_0093

DSC_0088

Wat moet je doen om deze leukerds te winnen?
– Volg mij via bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/3993784/curly-creative
– Laat een reactie achter waarin je verteld dat je meedoet en hoe jouw ultieme kerstdecoratie er uit ziet.

Je kunt reageren tot 10-12 om 17.00, ik zal in de avond de winnaar bekend maken, succes!

En de winnares is: Bambi

give away

afsluiterklassiek

14 gedachten over “Christmas give away

  1. Oeh leuk, hier doe ik zeker aan mee! Wat ik zelf altijd al heb willen doen is om een gevulde hanger te maken van een hartje of een ster, met gebreide of gehaakte voorkant en achterkant van vilt. Maar ik ben er nog niet aan toegekomen! Misschien volgend jaar 😉 xx

  2. Super leuk! Ik zie het al helemaal voor me! Een kerstrood vilten hertje met een knalroze vilten strikje of bloemetje om de nek! Ik kan niet wachten tot ik een eigen kerstboom heb! Afgelopen weken heb ik bijna geen internet gehad, dus genoeg tijd om te haken en inmiddels heb ik 12 gehaakte uiltjes in knalkleurtjes om in de kerstboom te hangen :). Ik wou dat bloggen vanaf hier wat makkelijker was, dan had ik vast een foto geplaatst. Maar ik ga eens kijken of ze hier in Frankrijk ook vilt hebben :). Mag ik vragen waar je het hertenpatroontje vandaan hebt?
    Helemaal wit lijkt me trouwens ook super schattig! O ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben en weer gewoon kan bloggen en freubelen! Tot die tijd doe ik gezellig mee met jouw give-away :).

    Heel fijn weekend en dank je wel voor de inspiratie!

    Liefs Bambi

    1. Welkom terug, ik miste je al online. Wat leuk dat je lekker beig bent geweest met de uiltjes ik ben benieuwd! Het hertenpatroontje heb ik overgetekend van mijn koekjes uitsteker 😉 Fijn weekend in la France ❤

      Liefs

      1. O dat is wel een heel goed idee! Leuke koekjes uitsteker heb je dan ;).
        Ik geniet nog even van la France en als ik weer in Nederland ben, ben ik definitief weer terug online! Toch lastig om alleen op kantoor internet te hebben ;).
        Fijne week!

        Liefs Bambi

  3. Ze zijn echt heel leuk. Ik doe graag mee 🙂 dit jaar ga ik voor veel wit met een vleugje zilver en goud. Een sneeuwwitte ster met zilveren randje en een gouden applicatie zou daar heel goed bij passen.

    Cindy x

Geef een reactie

