What makes me happy

What makes me happy

Zo dat is weer een tijdje geleden, vandaag weer een what makes me happy/ So it has been a while, today a what makes me happy.

DSC_0061
Dit geweldige beeldje kocht ik bij Xenos, je kunt ‘m vinden bij de kerstafdeling. Het kaartje wat er achter staat kreeg ik van mijn ouders bij het behalen van mijn propedeuse/ This pretty deco bird I’ve bought at Xenos, you can find it at the christmas department. The card behind the bird I received from my parents when I’ve got my preparatory instruction

DSC_0064
Deze heerlijke appeldadel cake heb ik op een regenachtige middag gebakken, het huis rook zoooo lekker!/ I’ve made this yummie appledate cake on a rainy afternoon, my home smelled soooo good!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op http://www.uitpaulineskeuken.nl vond ik het recept voor brood gemaakt van croissant deeg. Ik stopte er appeltjes en kaneel in mmm/ On Pauline’s blog I’ve found the recipe for bread made of croissant dough. I’ll put some apples and cinnamon in it mmm.

DSC_0082
Ik maakte hangers voor de kersthanger swap op elkedagzaterdag.blogspot.nl. Ik koos voor de kleuren rood, wit en grijs/ I’ve made some ornaments for the christmas ornaments swap by “elkedagzaterdag”. I’ve picked the colors red, white and grey.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik kreeg een prachtige bos bloemen van mijn lief omdat hij trots op me was dat ik hard voor mijn tentamens studeerde/ I’ve got a big bunch of flowers from my boyfriend because he was proud of me studying my ass off.

DSC_0093
Voor mezelf maakte ik ook wat leuke vilten kerst hangers/ I’ve made myself some nice felt christmas ornaments.

hp
Met mama genoot ik van een proeverij bij “Honey Pie”/ Me and my mum enjoyed a tasting at “Honey Pie”

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze pompoen maakte ik uit een stukje oude jurk van mijn lieve oma/ This pumpkin I’ve made out of a piece of fabric of an old dress of my sweet grandmomther.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een andere manier van appelflapjes met wat andere ingrediënten, was erg lekker!/ A different kind of making apple pastry with some different ingredients, it was so good!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Lekker gek doen met mijn kleine witte vriendje/ Going crazy with my little white friend.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een last minute kadootje wat ik maakte voor het nieuwe huisje van een vriendinnetje. Met mijn lintjes verslaving heb ik altijd wel wat leuks in huis om snel iets te maken../ A last minute present for the new home of my friend. With my ribbon addiction I’m always having a backup to make something pretty really quick..

Wat heeft de laatste tijd een glimlach op jouw gezicht getoverd?/ What was making you smile lately?

afsluiterklassiek

6 gedachten over “What makes me happy

  1. Hoi Mariska, leuk blog heb je! dank voor je mailtje. ik zou het he-e-maal niet erg vinden een van jouw mooie kersthangers te krijgen bij de Kerst Swap van elkedagzaterdag!
    groetjes Arda

Geef een reactie

