Review

Review Clipper tea

Al een tijd geleden dat ik iets voor jullie reviewde wat food gerelateerd was. Laatst liep ik “de tuinen” in en kocht daar de Love me truly thee van Clipper. Ben je al nieuwsgierig?/ It’s been a while since I’ve made a food related review for you. Lately I was shopping in “de tuinen” and bought Love me truly tea by Clipper. Are you curious yet?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Zoals ik gewend ben zit de thee echt in een prachtig doosje met vrolijke kleuren. Helaas konden ze me in de winkel niet vertellen of de thee in mooie zakjes zou zitten. Eerder kocht ik namelijk al eens Clipper thee maar dat zat in saaie bruine zakjes, tsja mijn oog wil ook wat../ The box of tea is really pretty with bright colours, characteristic for Clipper. Unfortunately the salesman couldn’t tell me if the tea bags are wrapped in pretty packages. I’ve bought some Clipper tea before but that type of taste was in boring brown bags, well I like pretty packaging..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Echt een van mijn favoriete theesmaken is Chai en ook deze thee heeft deze smaak. Verder zitten er allerlei heerlijke kruiden en specerijen in die het een heerlijke warme thee moeten maken/ One of my favorite teatypes is Chai and this tea got that taste. There are also some delicous herbs and spices to make it a nice, warm and tasty tea.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ja ik ben fan van deze prachtige verpakking/ Yes I’m a big fan of this beautifull box.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

En ja hoor de zakjes zijn prachtig verpakt!!/ And yes the bags are beautifully wrapped!!

Oké, oké zoals jullie al kunnen lezen ben ik helemaal weg van de verpakking maar wat vind ik nou eigenlijk van de thee? 1 woord mmmmm. De thee is heerlijk, niet te slap en niet te sterk met een kruidige nasmaak. Ja deze gaat zeker nog vaker in mijn winkelmandje belanden. Kennen jullie Clipper en wat is jullie favoriete smaak?/ Okay, okay as you might noticed I love the box and wrapping of the teabags but How do I like the tea? 1 word mmmmm. The tea is delicious, not to weak and not to strong with a spicy taste after drinking it. Yes this tea would be definately in my shopping basket again. Do you know Clipper and whats your favorite taste?

Je koopt deze thee voor 3,29 bij “de tuinen” en krijgt voor deze prijs 20 zakjes/ You buy this tea for 3,29 at “de tuinen” and for this price you will get 20 teabags.

afsluiterklassiek

Een gedachte over “Review Clipper tea

Geef een reactie

