creatief·What makes me happy

Felty Christmas

Al een aantal weken geleden begon ik met het maken van hele leuke hangers van vilt. Misschien wat vroeg om al aan kerstmis te denken maar toch ging ik aan de slag.. Vandaag laat ik jullie mijn resultaten zien/ About a few weeks ago I’ve started making ornaments out of felt. Maybe a little early to think about christmas but I started making anyway.. Today I’ll show you my results

DSC_0082
Je hebt helemaal niet zo veel nodig, wat vilt, leuk lint of touw, knoopjes en een naaimachine (kan ook met de hand maar dan stik ik nooit zo recht)/ You don’t need a lot of material, a little felt, some pretty ribbon or cord, some buttons and a sewing machine (you can sew by hand if you want to but I’m not that kind of “straight” stitcher)

Het begon dus allemaal bij dit leuke sterretje, al snel volgde er meer../ It all started with this pretty star, soon there was more coming up..

DSC_0088
Deze 3 schatjes maakte ik als decoratie op mijn stageplaats om het een beetje gezellig te maken met de feestdagen. Het thema is wit, zilver en paars, goed gematcht toch?/ These 3 cutie pies I’ve made for my internship, during the holidays we are going to make it cozy. The theme is white, silver and purple, that’s a good match right?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook rood, wit en grijs combineert geweldig leuk bij elkaar!/ Red, white and grey is also a good combo!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Wit en wat meer natuurlijke tinten staan ook prachtig, vinden jullie trouwens het staartje van het hertje ook zo super cute?/ White and more natural shades are really beautifull, the tail of the deer is pretty cute right?

DSC_0093
Deze 3 schatjes rolden voor mijzelf uit de naaimachine. Een combinatie van grijs,wit, mint en natureltinten/ These 3 sweeties were coming out of my sewing machine for me, myself and I. I’ve made a combination with grey, white, mint and natural shades.

En wat vinden jullie er van? Nu ben ik wel benieuwd of jullie zelf kerstdecoratie maken.. En tsja maak je het niet voor jezelf dan kun je er vast wel iemand heel blij mee maken!/ And what do you think about my ornaments? Now I’m kind of curious if you’ve made your own christmas decorations.. And well, if you don’t make them for yourself you can definately make someone else happy with it!

afsluiterklassiek

5 gedachten over “Felty Christmas

Geef een reactie

