creatief·What makes me happy

Latest creations

Vandaag show ik jullie wat ik de laatste tijd maakte, het is niet zoveel omdat ik toetsen had maar ik wilde jullie het niet onthouden/ Today I’ll show you my latest creations, it isn’t so much because I’ve had exams but I didn’t wanted to keep it from you.
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze pompoen maakte ik van een heel oud jurkje van mijn oma, pretty isn’t it?/ This pumpkin I’ve made out of a very old dress from my grandmother, pretty isn’t it?

Hebben jullie de laatste tijd nog leuke projectjes gemaakt?/ Did you have created some lovely projects lately?

afsluiterklassiek

2 gedachten over “Latest creations

Geef een reactie

