Food·Sweetness

Lovely food

Vandaag weer een overzichtje wat voor lekkere dingen er uit mijn keuken kwamen de afgelopen tijd/ Today an overview what tasty food came out of my kitchen lately.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mmm ik maakte heerlijke goulash, het recept vond ik op http://bettyskitchen.nl/goulash Ik voegde zelf nog courgetten en champignons toe/ Mmm I’ve made some lovely goulash, I’ve found the recipe at Betty’s Kitchen. I’ve added some zuchinni and mushrooms.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De laatste tijd heb ik geen tijd meer om taarten mooi te versieren. Dan kruip ik wel mijn keuken in maar maak dan iets simpels. Dit keer maakte ik een stroopwafelcake met grote stukken stroopwafel er in mmmm/ Lately I haven’t got any time for some nice cake decorating. Then I’ll enter my kitchen and bake something simple. This time it was “stroopwafelcake” with big pieces of “stroopwafel” inside mmm.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het recept van deze heerlijke boterkoek deelde ik al met jullie https://curlycreative.wordpress.com/2013/10/18/recept-boterkoek/, hij was echt heerlijk!/ The recipe of this “boterkoek” I’ve shared with you before, it was so yummie!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Heerlijk ontbijt met Griekse yoghurt, verse frambozen en zelfgemaakte muesli. Eigenlijk wilde ik muesli repen maken maar het plakte niet goed aan elkaar. Dan maar gebruiken als muesli in mijn ontbijtje, helemaal niet erg!/ Delicious breakfast with Greek yoghurt, freshy rasberrys and selfmade muesli. I wanted to make muesli bars but it didn’t stick together very well. Then I will use it as muesli, I don’t mind!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik bakte heerlijke appelkoeken waarvan ik ook het recept met jullie heb gedeeld https://curlycreative.wordpress.com/2013/10/24/recipe-filled-apple-cookies/ ‎B, die ga ik zeker vaker maken/ I’ve baked some sweet appelcookies, I have shared the recipe with you, I will definately bake them again.

5 gedachten over “Lovely food

Geef een reactie

