What makes me happy

Spam je blog

Vandaag vind ik dat jullie een momentje verdienen om je blog eens in het zonnetje te zetten.. Vertel hier kort wie je bent waarover je blogt en vooral waarom jouw blog wel een bezoekje verdient!/ Today I think you deserve a moment to put your blog in the spotlight.. Tell who you are, what you’re blogging about and why your blog deserves a visite!

spamje
Natuurlijk vind ik het geweldig om nieuwe blog’s te ontdekken dus laat vooral een berichtje achter../ Offcourse I like to discover new blogs so please leave a message..

afsluiter

11 gedachten over “Spam je blog

  1. Hoi, Ik ben Rensina Steursma, 20 jaar en blog op theezakjes-rensina.blogspot.nl. Hier blog ik over theezakjes, DIY, creatieve dingen en baksels. Eigenlijk over van alles en nog wat. Ik zou zeggen neem een kijkje ๐Ÿ˜‰
    Liefs Rensina

  2. Wat een leuk idee Mariska! Ik neem graag deze kans om even shameless mijn blog te promoten: Hoi! Mijn naam is Carmen, 22 jaar, en ik schrijf de blog Crafty Queens: http://creacarmen.wordpress.com . Naast mijn studie Chinees haak of brei ik 24/7 (nouja, bijna dan) Neem een kijkje op mijn blog voor craft-inspiratie, mijn creaties en gratis patronen. Hopelijk tot snel! xx

  3. Gezellig! Altijd leuk om nieuwe blogs te leren kennen!
    Mijn blog, TrashFashion, gaat over shoppen bij thrift shops en andere tweedehands feestjes. Ideaal voor de gierige fashionistaโ€™s zoals ikzelf!

Geef een reactie

