Food·Review

Review “het voedselzandloper kookboek”

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Vandaag heb ik voor jullie een review geschreven over “het voedselzandloper kookboek”. Dus mocht je benieuwd zijn naar lekker en gezond eten en inspiratie hiervoor blijf dan zeker even lezen../ Today I’ll wrote you a review about “het voedselzandloper kookboek” so if you’re curious for some tasty and healthy food and inspiration keep on reading..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Pauline signeerde dit boek voor mij met een lieve tekst, heel leuk!/
Pauline signed this book for me with a sweet note, so nice!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In het boek staan prachtige illustraties die ik natuurlijk even moet showen aan jullie, ik houd echt van zo’n persoonlijk tintje/ The book has beautifull illustrations in it which offcourse I wanted to show you, I really love such a personal touch in a book.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit is de voedselzandloper waarin je heel duidelijk kunt zien hoe je ongezonde voeding kunt vervangen door gezonde voeding/ This is the food hourglass where you can see clearly which unhealthy food you can replace by healthy food.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Zoals misschien wel weten heb ik een zwak voor mooie foto’s van eten, zo niet dan weet je het nu! Het boek staat vol met de mooiste foto’s waarvan ik gelijk zin krijg om mijn keuken in te duiken/ As you might know I’m a sucker for pretty food pictures, if you didn’t then you know it now! The book is full with the most beautifull food pictures and that’s making me want to run to the kitchen and getting started.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kijk dan hoe heerlijk alles er uit ziet, dat wil je toch gewoon gelijk gaan maken? /Look how tasty everything looks, you want to make it right?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze heerlijkheden komen zeker op tafel hier../ These tasty yummieness would be definately on the menu over here..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Nog zo’n geweldige illustratie, ik zou bijna mijn pen en papier pakken om te gaan tekenen/ Just another beautyfull illustration, I would almost grab my pen and paper and draw something.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Achterin het boek staan lege bladzijden waar je je eigen aantekeningen kunt maken/ There are some empty pages at the end of the book so you can write down some notes.

Wat vind ik van het boek? Ik vind het echt een prachtig boek, overzichtelijk en met interessante info. Ik word altijd blij van boeken over gezond eten. Het zorgt er voor dat ik geïnspireerd raak en maar al te graag mijn keuken in wil duiken/ What’s my oppinnion about the book? The book is so pretty, it’s clear and it has some interesting information. Books about healthy food alwayw make me happy. It’s inspiring me and makes me wanting toe go creating in my kitchen.

Zijn er verbeterpunten? Ik kan geen verbeterpunten noemen aan dit boek,het is gewoon een fijn boek wat veel mensen aan zal spreken/ Are there any points for improvement? I can’t name any points for improvement, it’s a nice book and I think it will be interesting for a lot of people.

Is het een aanrader? Zoals je al hebt kunnen lezen ben ik dol enthousiast over dit boek dus ik kan het je zeker aanraden als je net als ik houdt van gezond eten en op zoek bent naar nieuwe inspiratie/ Will I recommend the book to other people? If you’ve read my review you will noticed I’m so enthousiastic about this book so if you like healthy food just as much as I do and if your always looking for new inspiration than this is your book..

Heb jij dit boek al in je collectie en wat vind je er van?

Wil jij dit boek ook in je collectie? het is via deze link te bestellen: http://www.bol.com/nl/p/het-voedselzandloperkookboek/9200000016778638/?Referrer=ADVNLPPce843600cdbf929700d649d0b8000023678

afsluiterklassiek

10 gedachten over “Review “het voedselzandloper kookboek”

  1. Het ziet er uit als een mooi kookboek Mariska! Ik heb onlangs het kookboek ‘Kate ate’ gekocht. Ook een echte aanrader.

    Nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!

    Fijn weekend!

    Madelief x

Geef een reactie

