Mail

Received from Erika

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ontving van Erika (Hoekiedoet) een heerlijk herfstig pakketje, kijk eens hoe vrolijk alleen de buitenkant er al uit ziet/ I received an cool autumn package from Erika, look how great it looks even on the outside..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook de binnenkant van het deksel was een feestje, een prachtige bloemenprint in herfstige tintjes/ Also the inside of the flap was a party, a beautifull floral print in autumn shades.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Overal in het pakje zaten super schattige kleine herfstblaadjes, hier wat herfstige confetti in een zakje/ All over the package were cute little autumn leaves, here a little baggy with autumn confetti.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een heerlijk zakje vol met herfstige thee in speculaas smaak, ik ben benieuwd.. Kijk het blaadjesdetail bovenin super cute/ A little bag filled with autumn tea in speculaas taste, I’m curious.. Look at the leave detail on the top, super cute!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
3 stroken met een herfstig printje die ik kan gebruiken om lekker mee te knutselen/ 3 strips with autumn print which I can use for crafting.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een zakje met een prachtig buddha kaartje en een oogschaduw van Maybelline. Nu vraag ik je.. precies in een tint die ik momenteel heel veel gebruik en die op begint te raken, hoe wist je dat Erika? hihih/ A bag with a pretty buddha card and eyeshadow from Maybelline. I ask you.. exactly in the shade I’m using a lot right now and mine was running out of stock, how did you know Erika? hihi.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een prachtig envelopje met chevron print/ A pretty envelope with chevron print.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een crea notitieblokje waar ik mooi mijn boodschappen op kan schrijven/ A creative notebook, I can write my groceries down in this one.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kijk dit super schattige bladerslingertje/ Look at this super cute leave garland.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn brief en leuke herfstige labels/ My letter and fun autumn tags.

Een sneak peek in het totaalpakketje, wat ziet het er sfeervol uit he?/ A sneak peek of the inside of the package, it look’s cozy doesn’t it?

Erika, bedankt voor die warme herfstpakketje!/ Erika thanks for this warm autumnpackage!

afsluiterklassiek

3 gedachten over “Received from Erika

  1. Mooi pakketje, helemaal in Herfst stijl;-)Ik ben benieuwd wat je van de Pickqick speculaas thee gaat vinden, ik ging hem ook vol enthousiasme drinken, maar vond hem echt mierzoet, haha, geef mij maar gewoon een pak speculaasjes;-)

Geef een reactie

