Food·Sweetness

Recipe filled apple cookies

appels

Wie er niet van appels houd kan dit recept beter even skippen. Ik eet ze elke dag (meestal in mijn ontbijt maar soms ook tussendoor). Deze gevulde appelkoeken leken me dan ook echt heerlijk en daarom ging ik aan de slag. Ik vond het recept in een blad uit een supermarkt (weet niet meer welke scheur recepten er altijd uit)/ Who doesn’t like apples must skip this recipe for sure. I eat them every day (most of the time in my breakfast but sometimes as a betweener) This filled applecookies seemed to be delicous to me and so I was getting started. I’ve found the recipe in a magazine out of a supermarket (I don’t know which one anymore because I rip out the recipes and then trow the magazine away)

(even klikken op de afbeelding als je ‘m groter wilt zien/ click on the image if you want it bigger)

receptappelkoek

werkwijze deel1

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

werkwijze deel 2

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

werkwijzedeel3

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Laat je mij even weten wat je van deze koeken vond als je ze hebt gemaakt?/ I like to hear your oppinnion about the cookies when you’ve made them

afsluiterklassiek

4 gedachten over “Recipe filled apple cookies

Geef een reactie

