Mail

Received from Jessica

Alweer een tijdje geleden kreeg ik weer een pakketje van Jessica in mijn brievenbus/ A while a go I received a package from Jessica in my mailbox.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kijk hoe leuk alleen de envelope er alweer uitziet/ Look at the cute envelope already.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het schattige huisje in de bloembak maakte Jessica voor mij, je ziet al het is in gebruik!/ This cute little house in my flowers Jessica had made for me, you can see It’s already in use.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een template van een happertje waarop etenswaren staan om je te helpen om te verzinnen wat je kunt eten/ A template for a paper craft with food on it, it will help you to choose what you’re going to eat.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een recept voor spekkoek, ik lust dit erg graag, nu nog de tijd vinden om te maken. De kruiden die er bij zitten zijn echt een van mijn favoriete najaarsgeuren!/ A recipe for layercake, I really love it, but now finding some time to make it.. The spices in the little ziplock bag are one of my favorite autumn fragrances!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Schattige papierwaren/ Cute stationery

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kijk nou wat Jessica maakte, deze schattige vleugeltjes om aan een kledinghanger te hangen. In de vleugeltjes zit lavendel zodat het lekker ruikt in je kast/Look what Jessica made me, these cute wings to put on a clothes hanger. In the wings is lavender so this will make your closet smell lovely.

afsluiter

Een gedachte over “Received from Jessica

Geef een reactie

