creatief·My treasures·What makes me happy

Cozy Corners

Laatst kreeg ik het ineens op mijn heupen en heb ik wat hoekjes in huis onder handen genomen. Ik vind het altijd leuk om overal gezellige hoekjes te creëren/ Lately I’ve got it on my hips and changed some corners in my house. I love to create all those cozy corners.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze etagére maakte ik zelf met delen van mijn vintage servies, ben er echt verliefd op. Ik zette bovenop 2 glaasjes voor waxinelichtjes, op de 2e etage staan mijn allereerste schoentjes en helemaal onderop liggen parelsnoeren met 3 handgemaakte steentjes die ik van Jessica kreeg in mijn postproject/ This 3 tier cake stand I’ve made myself out of pieces of my vintage china collection, I’m really in love with it. On top I’ll put 2 little candle holders, on the second tier are my first pair of shoes and on the bottom tier are pearlchains with 3 handmade stones which I’ve got from Jesssica in my mail project.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze gave pot vulde ik met 3 lieve waxine houders. 1 met dezelfde print als op mijn etagére, 1 met een wit kanten randje en 1 met een roze kantje. Als je ze aan wilt steken moet je natuurlijk wel het deksel van de pot aflaten maar hier staan ze voornamelijk voor de sier/ This cool jar I’ve filled with 3 sweet candle holders. 1 with the same print as on the cake stand, one with with lace and one with pink lace. If you want to light them you must leave the lid of the jar but they will be only decorative for me.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Bij een plaatselijk bloemenwinkeltje kocht ik deze vrolijke zonnebloem, dat zorgt toch voor instant happiness? De pot bekleedde ik met foamlint wat ik bij Action kocht. Het kaarsje maakte ik zelf in een potje wat ik ook bij Action haalde lang geleden en de tas hebben jullie hier ook al eerder gezien/ At a local florist I’ve bought this bright sunflower, that’s some instant happiness isn’t it? The vase I’ve covered with some foam ribbon bought at Action. The candle I’ve made myself in a glass yar also bought by Action a long time ago. And the bag you have seen here before!.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het plantje in deze pot zou me paprikaatjes moeten geven maar het schiet alleen maar de lucht in en er komt niets aan.. Ik kocht het potje bij de Wibra en ben echt fan van de kleur en het kanten randje. De uiltjes kocht ik toen ik deze zomer met Alette op de Swan Market was/ The plant in the pot should gave me little peppers but it only grows in hight and doesn’t give me peppers at all.. The vase I’ve bought at Wibra and I’m a fan of the colour and the lace border. The owls I’ve bought this summer when I was going to the Swan Market with Alette.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit hoekje is naast mijn tv en vind ik altijd belangrijk dat het er gezellig uitziet. De kandelaar kocht ik bij een grote woonwinkel waarvan ik de naam vergeten ben. Het fotolijstje kocht ik bij Action en de prachtige kaart die er in zit kocht ik bij Vip de Roos. Ze maakt echt prachtige foto’s waarvan je kaarten kunt kopen. Heb er ook nog één op de toilet staan maar daar is het te donker om mooie foto’s te kunnen maken../ This corner is next to my tv and I think it’s important to look cozy. The candle stand I’ve bought at a big home store but I don’t know the name of it right now. The photofram I’ve bought at Action and the beautifull card inside I’ve bought by Vip de Roos. She makes the most beautifull pictures and you can buy postcards of them. I’ve got only a nice one standing in my toilet but it’s to dark over there to make nice pictures.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En het andere hoekje naast de tv, kandelaar is hetzelfde als aan de andere kant. De waxinelicht houders maakte ik zelf met touw en kant en het geurbrandertje kocht ik bij een leuke woonwinkel in Roosendaal/ And the other corner next to my tv, the candle stand is the same one as on the other side. The candle holders I’ve made with some rope and lace and the fragrance burner I’ve bought at a nice interior store in Roosendaal.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Helaas is mijn zonnebloem al dood (13-10) en ben ik om een nieuw lampje geweest waar ik dit gezellige hoekje mee heb gemaakt/ Unfortunately my sunflower is dead allready and so I bought this new light to make this cozy corner with.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook maakte ik dit herfstige dienblaadje met een zelfgemaakt kaarsje er op/ I’ve also made this autumn tray with a selfmade candle on it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook de etagére is inmiddels iets meer in herfstsfeer dan op foto 1/ Also my 3 tier cake stand is in autumn style now.

Hebben jullie ook gezellige hoekjes in huis? en wat staat er dan bij jou in ?/ Do you have cozy corners in your home? and so yes what’s in it?

afsluiter

8 gedachten over “Cozy Corners

  1. Prachtig weer allemaal! Ik heb ook zulke hoekjes inderdaad, moet ze ook maar weer een opfrisser geven. Jammer dat je paprika het niet doet… bij mij deed hij het ook niet helaas..

  2. Heel mooi om te zien en wat heb je leuke, lieve spulletjes zeg!
    Zou je misschien een blogje kunnen maken over het maken van zo’n etagere?
    Want dat vind ik altijd erg leuk, maar weet nooit hoe ik het moet maken.
    Liefs Rensina

Geef een reactie

