Food·Sweetness

Lovely Food

Zo vandaag weer eens laten zien wat er hier de afgelopen tijd in mijn buik is verdwenen/ So today I will show you what disappeared in my tummy lately.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Heerlijke pannekoeken met appel,kaneel en poedersuiker/ Delish pancakes with apple, cinnamon and granulated sugar.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Heerlijke fudge, dit maak ik heel graag en deel ik dan ook uit. Als ik alles zelf op had moeten eten paste ik denk ik niet meer door de deur hier../ Tasty fudge, I really love making this and I love to share it. If I ate it all by myself I didn’t fit true the door any more I think.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte zelf ijs naar het recept wat ik vond bij Pauline http://www.uitpaulineskeuken.nl/2013/08/cheesecake-ijs-met-rood-fruit-zonder-ijsmachine.html. Ik maakte een versie met bramensaus die ik zelf maakte en 1 met oreo koekjes beiden echt heel erg lekker!/ I’ve made this icecream after I found this recipe by Pauline. I’ve made one with bramble sauce which I’ve made myself and one with oreo cookies both really good!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Look how yummie…

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Pasta met zalm, kruidenkaas en spinazie, staat hier regelmatig op het menu mmm/ Pasta with salmon, herb cheese and spinace, it’s often at the menu over here mmm.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Easy pizza, zelf nog wat extra belegd met stukjes ananas. Diepvries pizza’s zijn soms zo kaal dat we ze zelf nog wat extra beleggen/ Easy pizza, I’ll put on some extra pieces of pineapple. the ingredients on frosted pizza’s are so thrifty sometimes so we put on some extra toppings.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ingrediënten voor de vulling van onze taco’s/ Ingredients to fill our taco’s.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Heerlijke lunch, 2 volkoren crakers 1 met Surinaamse eisalade en 1 met gerookte zalm en een bakje sla met Italiaanse pitjesmix, tomaatjes en wat olijfolie/ Tasty lunch with 2 whole grain crackers 1 with Surinamese eggsalad and one with smoked salmon and a bowl of salad with Italian grain mix, tomatoes and some olive oil.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een toetje met Griekse yoghurt en pruimenmoes, al snel gestopt met eten want mijn tong en gehemelte gingen er kapot van :(/ A dessert with Greek yoghurt and plummouse, quickly stopped eating it because my tongue and palate were injured.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik bakte ananas pannekoeken, erg lekker maar wel onhandig eten ;)/ I’ve baked pineapple pancakes, really yummie but not handy dandy eating..

Wat stond er de laatste tijd voor lekkers op jullie menu?/ What’s on your menu lately?

afsluiter

5 gedachten over “Lovely Food

Geef een reactie

