Review

Review Made in Paper Christmas edtion

Al een tijdje ben ik lid van Mollie Makes, een heerlijk crea blad vol met inspiratie. Begin dit jaar had ik gezien dat van dezelfde uitgeverij het blad Made in Paper uit was. Helaas heb ik de 1e versie nooit kunnen kopen omdat deze uitverkocht was. Een week of 2 geleden kwam ik de nieuwe editie voor Kerstmis tegen. Hiervan laat ik jullie vandaag mijn review zien/ Since a while I’m a subscriber from Mollie Makes, this creative magazine is full with inspiration. In the beginning of this year I had seen a magazine form the same publisher called Made in Paper. Unfortunately I wasn’t able to get the first version because it was sold out so soon. About 2 weeks ago there was a new christmas edition of Made in Paper. I will show you my review today.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Alleen de voorkant al vind ik erg mooi, stijlvol en niet over de top kerst/ Even the frontpage is so pretty, stylish and not over the top christmas.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een overzichtelijke inhoudsopgave met wat foto’s erbij zodat je gelijk kunt zien welk project je waar kunt vinden/ A clear index with some pictures so you can see where you can find each project.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Er staat een overzicht van free printables die je via internet kunt vinden, ikzelf had liever gezien dat er bijvoorbeeld wat mooie stukjes papier bij het blad zaten want niet iedereen is in het bezit van een goede kwaliteit printer.. Dat terzijde zijn de printables wel echt heel leuk!/ There’s an index of free printables which you can find on the internet, I prefer some nice pieces of paper with the magazine instead of these printables because not everybody own’s a good quality printer.. besides that the printables are really nice!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In het blad vind je een duidelijk overzicht van materialen die je nodig hebt bij het knutselen, erg handig!/ You can find all the materials you wil need for your crafting in the index, really handy dandy!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kijk deze prachtige stijlvolle foto, hier thuis doen we eigenlijk niets aan de tafeldecoratie met kerst maar als ik dit zie krijg ik op slag zin om het wel te gaan doen/ Look at this pretty classy picture, at home we don’t do anything with the decoration with diner but whey I see this picture I really like to do something with it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook als je niet zo van klassiek houd staat er genoeg leuks in het blad, kijk deze leuke hangers. Heel simpel om te maken en ziet er toch geweldig uit?/ Even if you don’t like classique there’s enough in the magazine what you will like, look at these pretty pendants. Really easy to make and it looks amazing!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kijk deze leuke illustratie die je helpt om het project stap voor stap uit te voeren/ Look this cute illustration which is helping you step by step to create your project.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Natuurlijk word ik blij van taarten en moest deze beauty ook eventjes op de foto/ Offcourse cakes make me happy and there must be a picture of this beauty on this blogpost.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik vind dit echt een van de leukste dingen uit de Kerst editie van Made in Paper, jammer dat ik geen schoorsteenmantel heb maar anders…/ I think this is my favorite project in the Christmas edition of Made in Paper, it’s a shame I don’t have a fireplace but if I had one…

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze adventkalender vind ik echt heel erg gaaf, als ik ooit kindjes heb wil ik zo’n prachtig ding weleens maken/ This advent calender is SO cool, if I have kids some day I will make this pretty thing!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Uiteraard horen bij kerst natuurlijk leuke, gezellige kaartjes en daarvoor vind je in het blad genoeg inspiratie/ Offcourse there must be some pretty, cozy christmas cards on christmas and there’s enough inspiration in the magazine.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik sluit deze post af met mooi ingepakte kerstkadootjes, wij doen dat hier thuis niet maar hé een mooi ingepakt kadootje is toch nooit weg?/ The last thing in this review will be some pretty wrapped christmas gifts, we don’t give eachother gifts on christmas but hey a nice wrapped gift is allways good isn’t it?

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je dit blad graag in je bezit? Via deze link kun je het blad bestellen:
http://www.myfavouritemagazines.co.uk/bookazines-mfm-1/lifestyle-bookazines/made-in-paper-christmas. /
Did this blogpost made you curious and do you like to own this magazine? At the follow link you can order the magazine:
http://www.myfavouritemagazines.co.uk/bookazines-mfm-1/lifestyle-bookazines/made-in-paper-christmas/

Mocht je het blad hebben wat is jouw favoriete project?/ If you have the magazine allready what’s your favorite project?

afsluiter

8 gedachten over “Review Made in Paper Christmas edtion

Geef een reactie

