creatief·Food·Sweetness·What makes me happy

It’s all about cakes

Een tijdje geleden alweer kwam het jubileum nummer van de Allerhande uit. Dit keer was het een taartspecial en dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Ik ben wel 4 keer voor niets naar de Albert Heijn gelopen om een nummer te kunnen bemachtigen en eindelijk heb ik het nu (1-10) pas in mijn bezit/ It’s been a while since the jubilee edtion from Allerhande was published. This time the magazine was all about cakes and as a big cake fan I think it’s amazing. I went 4 time to the Albert Heijn and all the magazines were gone but now (1-10) I finally got my own issue over here.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een stukje van de cover, ik ben helemaal fan van deze styling en stiekem zou ik best graag eens de vormgeving van zulke foto’s doen ../ A piece of the cover, I’m a big van of this style and secretly I like to do the styling of these photographs some day..

Ik heb een aantal taarten uitgekozen die ik graag eens zou bakken en wilde deze mooie foto’s graag met jullie delen/ I picked a couple cakes that I definately wanted to bake and share this pretty pictures with you.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Blondies and Brownies
Ik heb brownies al vaker gemaakt, de blondies nog niet maar bij het zien van deze foto krijg ik daar onmidellijk zin in/ I made brownies before but blondies I’ve never made. When I see this picture I want to bake them immidiately.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kokos Chocotaart
Vroeger moest ik niets van kokos hebben, tegenwoordig kan ik het wel waarderen mits het niet overheerst. Dit recept is met oreo koekjes en laat ik die nu net heel graag lusten../ Back in the days I didn’t want to eat cocos, but now I like it a little bit more unless it isn’t overruling. This recipe is with oreo cookies and these cookies I really like…

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Marrokaanse appeltaart
Appeltaart gaat er hier altijd wel in ik ben dan ook heel benieuwd naar deze bijzondere versie/ We allways like apple pie and now I’m curious for this special version.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Sesam-cardemomcake, prachtig die kleuren ik houd er zo van!!
Normaal ben ik niet zo’n sesam fan maar cardemom daaraantegen../ Normaly I’m not a big fan of sesam but cardemom…

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De mango charlotte van http://www.uitpaulineskeuken.nl/2013/09/sta-allerhande.html
De enige taart die ik tot nu toe op had met langevingers is de advokaat taart van mijn mama, daarom ben ik heel benieuwd naar deze beauty/ The only cake I’ve ate before with langevingers is advokaat cake by my mom, because of that I’m curious about this beauty.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Spekkoek met pisangroom
Spekkoek, tsja als ik er eenmaal aan begin dan kan ik er geen genoeg van krijgen../ layercake, gee when I’m getting started eating it I can’t stop.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Caribische tiramisu
Sinds ik een tijdje geleden zelf tiramisu maakte vind ik het echt een geweldig toetje, nu nog tijd om deze eens te proberen/ Since I’ve made my own tiramisu I really like this dessert, now find some time to try this one.

Nu ben ik benieuwd hebben jullie al dingen uit deze Allerhande gemaakt en zo ja wat? was het lekker?

afsluiter

9 gedachten over “It’s all about cakes

  1. Heerlijk nummer hé, ik ben er ook zeker wel 3x voor naar de AH gegaan, steeds was hij er nog niet. Maar twee weken geleden heb ik er ook één weten te bemachtigen. Erg leuke dingen staan er in die ik zeker ga uitproberen.
    Fijn Weekend!

  2. Ik had ‘em al vrij snel, leuke editie! Maar ik merk, ik ben niet een super grote zoetekauw. Ik houd wel van een stukje taart en een cupcakeje, maar ik duik sneller de keuken in voor hartige gerechten. Deze AH heeft dus iets minder omgevouwde oortjes dan normaliter;)

  3. Ah die cocos chocotaart ziet er heerlijk uit, wat een bijzondere combinatie trouwens. Ik ben dan ook absoluut geen keukenprinses (vind het soms wel eens jammer) dus ik kan al die dingen ook echt niet zelf bedenken, laat staan maken;-)

Geef een reactie

