Personal

Autumn tag

Ja het is zover het is echt herfst daarom vandaag de autumn tag/ Yes it’s really autumn now and because of that the autumn tag today

autumntag

1. Wat is je favoriete ding van de herfst/Favourite thing about it?
Lekker onder en dekentje en met een iets lekkers en een warme beker thee op de bank/ Cosy with a blanket and something tasty and a hot cup of tea on my couch.

2. Wat is je favoriete drankje/Favourite drink? Oeeh Chai Laté en dingen met kaneel of honing/ Oeh Chai Laté and things with cinnamon or honey.
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

3. Wat is je favoriete geur/Favourite scent/candle? Oeh brown sugar and figs mmm

4. Beste lipstick/Best lipstick? Ehm ik ben nog steeds meer van de gloss maar als ik moet kiezen Girl about town van MAC of NYC Blue rose. I like lipgloss better but if I have to choose I’ll pick MAC Girl about town or NYC Blue rose.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
5. Beste moisturiser/Go to moisturiser? The Bodyshop-nutriganics smoothing day cream

6. Beste tinten voor de oogmake-up/Go to colours for the eyes? Aardachtige tinten, bessentinten en olijfkleurige/goudachtige tinten/ earthy shades, berrieshades and olive/golden shades.

7. Favoriete muziek of band om naar te luisteren/Favourite music or band/singer to listen to? Voor mij heeft dat niets met herfst te maken.. Vato Gonzalez is een van mijn favorieten momenteel../ That hasn’t to do anything with autumn for me.. Vato Gonzalez is my fav at the moment..

8. Favoriete outfit om te dragen/Favourite outfit to wear Iets in poederachtige tinten met kant of gebreid/ Something in powdery shades with lace or knitted.

9. Herfst traktatie/Autumn treat? Heerlijke dingen uit mijn keuken met appel, kaneel, honing of cardemom mmmm/ Tasty things out of my kitchen with apple, cinnamon, honey or cardemom mmm
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
10. Favoriete plaats om te zijn/Favourite place to be? In het bos, onder de hete douche of op de bank onder een dekentje/ In the woods, under a hot shower or under a warm blanket on the couch.

Nu ben ik super benieuwd naar jullie antwoorden/ Now I’m curious for your answers.

afsluiter

8 gedachten over “Autumn tag

  1. Mmm, rode bladeren en prachtige roze-oranje gekleurde luchten ^^ Maar wat ik eigenlijk het leukst vind aan de herfst is een beetje raar, hihi, namelijk om over al die pasgevallen eikeltjes te fietsen en steeds *pop* te horen xD
    Ik vind je gestipte nagels trouwens geweldig! xx

Geef een reactie

