creatief·My treasures

Little update

newsflash
Officieel vandaag geen blogpost maar wel een kleine update../No official blogpost today but I have a little update for you…

Gisteravond konden jullie het al zien op mijn Curly Creative Facebook maar ook hier zal ik jullie nog eventjes op de hoogte brengen/ Yesterday night you could have read it on my Curly Creative Facebook but I will tell you about it over here also.

hand
Kijk vooral eventjes aan de rechterkant van mijn blog en zoek het tabje My Creations. Hier kun je dingetjes vinden die je kunt kopen.. Nogmaals geen webshop maar af en toe zal ik hier wat van mijn creaties online zetten omdat ik te weinig tijd heb om het constant te houden/ Take a look at the right site of my blog and look for the tab My Creations. Over there you can see things you can buy.. It isn’t a webshop but now and then I’ll put some of my creations online because I have to little time to keep it constant.

afsluiter

3 gedachten over “Little update

Geef een reactie

