creatief·Mail·What makes me happy

Swap

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100Laatst ontdekte ik een aantal nieuwe blogs waaronder ook die van Maaike http://missmaaike.blogspot.nl
Maaike is net als ik ontzettend creatief en nadat we even contact hadden gehad besloten we een swap te doen.
Voor diegenen die niet weten wat het is.. Ik maak wat voor jou en jij wat voor mij en dan verstuur je dat naar elkaar.
Zo gezegd zo gedaan en gingen we allebei tegelijk aan de slag/
Lately I’ve been discovering some new blogs, also the one from Maaike http://missmaaike.blogspot.nl
Maaike is also a creative person and after we contacted we decided to do a swap together. For the ones who don’t know what a swap is. I make something for you and you make something for me and then send it to each other. So we both started making our swap package.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In deze envelope ging mijn swap de deur uit/ In these envelope my swap goes in to the mailbox.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het eerste deel was een craft deel met allerlei mooie stukjes papier, kant, een “fotolijstje”, hartje, vlindertje en wat roosjes/ The first part was a crafty part with all kinds of pretty paper, lace, a “photo”frame, heart, butterfly and some roses.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het 2e deel van mijn pakje was een t-shirt bracelet met vlinderbedeltje en kant/ The second part of my package was a t-shirt bracelet with butterfly charm and lace.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En het laatste deel van mijn swap pakje voor Maaike was een DIY pakje wat ik maakte voor een vogelsleutelhanger/ The last part of my swap package for Maaike was a DIY package which I’ve made to create a bird keyring.

En nu zijn jullie natuurlijk ook benieuwd wat ik van Maaike kreeg../ And offcourse now you’re curious what I received from Maaike.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze envelope plofte op mijn deurmat/ these envelope was hitting my doormat.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Maaike had gezien dat momenteel kobaltblauw een van mijn favoriete kleuren is en maakte voor mij dit uber schattige (make-up) tasje/ Maaike had noticed that cobalt blue is one of my favorite colours right now and made me this uber cute (make-up) purse.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Stiekem had Maaike deze polkadot aarbei verstopt in het tasje en ik heb gelijk mijn autosleutel er aangehangen. Zorgt echt voor een vrolijk gevoel toch?/ Maaike put this polkadot strawberry as a secret in the purse and I’ve been using it directly for my carkey. It makes some instant happyness doesn’t it?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het was Maaike opgevallen dat ik graag dingen mooi inpak en daarom stuurde ze mij allerlei versieringen om mijn cadeautjes NOG mooier in te kunnen pakken/ Maaike noticed that I love to wrap things nicely so she send me all kinds of decorations. So I can wrap my gifts even more pretty.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik kreeg dit geweldige DIY pakje waarin 4 houten harten zaten die ik kan versieren met allerlei mooie decoraties die ze ook in dit pakje stopte. Wat een verwennerij.. Ik laat de harten hier nog wel zien als ik ze af heb./ I received this great DIY package with 4 wooden hearts in it which I can decorate with all kinds of decorations that were also in this package. What a induglence.. I’ll show you the hearts over here when I’m done with them.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het laatste wat ik uitpakte was deze kaart die Maaike voor me gemaakt heeft. Ik vind ‘m echt heel mooi, bedankt voor alles Maaike!!/ The last thing I’ve unwrapped was this postcard made by Maaike. I think it’s really pretty, thanks for everything Maaike!!

Ik vond het echt super leuk om eens een swap te doen met een andere crea bea/ I really like to had a swap with another creative person.

afsluiter

7 gedachten over “Swap

Geef een reactie

