creatief·What makes me happy

Happy Wrapping

Natuurlijk hebben jullie al kunnen lezen dat ik het heerlijk vind om dingen mooi in te pakken. ( en natuurlijk vind ik het ook leuk om mooi ingepakte dingen te krijgen) Vandaag show ik jullie eventjes mijn laatst gemaakte verpakkingen../ Offcourse you could have read here before that I like to wrap things nicely. ( and offcourse I like to receive nicely wrapped gifts) Today I’ll show you ma latest creations..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik vind het helemaal geweldig om DIY pakketjes te maken en zeker ook om deze mooi in te pakken/ I really love to make DIY packages and offcourse they must be wrapped pretty.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze ketting maakte ik voor Alette en gaf ik haar bij onze ontmoeting toen we naar de Swan Market gingen/ I made this necklace for Alette and gave it to her when we met when we went to the Swan Market.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit armbandje ging op de post naar mijn schoonzusje/ This bracelet went by mail to my sister in law.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Weer een kleurrijk DIY pakje/ Again a bright DIY package.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik denk dat je mij gerust wel een doilie addict kan noemen. Hier pakte ik de birthday box in voor Jessica/ I think you can call me a doilie addict for sure. I wrapped Jessica’s birthdaybox with them.

afsluiter

5 gedachten over “Happy Wrapping

Geef een reactie

