Food·Sweetness

Lovely food

Oke wees gewaarschuwd, niet kijken als je nog niet hebt gegeten. Uit voorgaande posts heb ik begrepen dat jullie altijd honger krijgen van dit blog onderdeel ;)/ Okay be warned, don’t watch if you haven’t ate something yet. Out of posts of lovely food before I’ve noticed that this post makes you hungry 😉

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Turks brood gevuld met runderreepjes, teriyaki saus, champignons en taugé/ Turkish bread filled with beef, teriyaki sauce, mushrooms and taugé.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ontbijt met muesli met Griekse yoghurt, lijnzaad, wilde perzikken en blauwe bessen/ Breakfast with muesli with Greek yoghurt, linseed, wild peaches and blue berries.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Gruwelijk lekkere taart gemaakt: Aardbeiencakemix van De Bakzolder, gevuld met zelfgemaakte jam (schoonmama), verse frambozen en een dun randje vanille botercréme,mmmmmmm/ Made some shocking delicious cake: Strawberrycakemix from De Bakzolder, filled with selfmade jam (mother in law), fresh rasberrys and som vanilla frosting,mmmmmm.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte Tiramisu.. Misschien niet de mooiste maar wel enorm lekker!/ I’ve made tiramisu.. It ain’t the prettiest but it was soo tasty!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Lang geleden dat ik deze soep maakte dus ik besloot ‘m weer eens te maken. Heerlijke bamisoep met garnaaltjes en andere lekkere ingrediënten/ Long time ago since I’ve made this soup so I mentioned it’s time to make it again. Delicous bamisoup with prawns and tasty other ingredients.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Van Anne (helaas heeft ze geen blog) kreeg ik deze heerlijke caramel shortbread als verrassing in mijn brievenbus, hoe lief is dat?!/ From Anne (unfortunately she doesn’t have a blog) I received this yummie caramel shortbread as a surprise in my mailbox, how sweet is that?!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Lekker mueslibrood met roomboter als lunch/ Tasty mueslibread with some butter for lunch.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Lekker vers fruit als tussendoortje/ Tasty fresh fruits as betweener.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik bakte gezonde koekjes en nam dit lieve zakje mee als kadootje voor mijn ouders/ I was baking some healthy cookies and took them with me in this cute little bag as a present for my parents.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ging heerlijk mossels eten bij mijn ouders. Het dorpje waar ik geboren ben staat hier om bekend en ik eet ze dan ook graag!/ I ate delicous mussels at my parents for diner. The village where I was born is famous because of them and I like to eat them very much.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik was met mijn lief in Gent en daar lunchten we bij pain & companie, een heel klein schattig bakkertje/ I went to Gent with my boyfriend and we had lunch at pain & companie, a cute little bakery.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In de stromende regen gingen we richting huis, schuilend in een bushokje at ik deze muffin van Starbucks met framboos en witte chocolade. En eerlijk? hij viel tegen ik vind die van mezelf echt veel lekkerder/ In the pooring rain we went home, sheltering in a bus booth I’ve ate this muffin from Starbucks with raspberry and white chocolate. And tho be honest I didn’t like it so much I love my own cupcakes with the raspberry and white chocolate the most.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Super lekker in plaats van framboosjes gooide ik ananas door mijn smokey chicken salade. Erg van genoten alleen was mijn tong na afloop stuk. Ik weet niet of het door de ananas kwam maar als ik rabarber of groene kiwi eet heb ik ook een kapotte tong gehemelte als reactie :(/ Super tasty instead of the raspberries in my smokey chicken salade I’ve used pineapple this time. I’ve really enjoyed it but after eating my tongue was kind of painfull. I don’t know if it was the pineapple but if I eat rubarb or green kiwi’s I have the same kind of reaction on my tongue 😦

afsluiter

11 gedachten over “Lovely food

  1. Heerlijk allemaal! En herkenbaar van die Ananas, daar kan ik ook echt niet tegen, zo erg dat ik het niet meer eet, hoe lekker ik het ook vind, uit blik kan dan weer wel…

Geef een reactie

