Uncategorized

Dreamkey Design

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Begin september heb ik een hele leuke prijs gewonnen bij Dreamkey Design en deze wil ik jullie vandaag graag showen.Dreamkey Design bestaat niet zomaar uit leuke ontwerpen, elk ontwerp vertelt een eigen verhaal. Met Dreamkey wil Nienke jou graag stimuleren om je dromen na te jagen. Dreamkey Design is een webwinkel die papierwaren verkoopt en alles wat daarmee te maken heeft. Kaarten, stempels, DIY-producten, inpakpapier, papieren zakjes, tape en noem het maar op!Mocht je al nieuwsgierig zijn geworden neem dan snel een kijkje op: http://www.dreamkey.nl/
En blijf vooral verder lezen voor heel leuk nieuws!
When semptember started I won a really nice price at Dreamkey Design and I wanted to show you that price today. Dreamkey Design isn’t some nice designs at all, every design tells his own story. With Dreamkey Design Nienke wants to stimulate you to follow your dreams. Dreamkey Design is a webshop which sells stationery and everything that has something to do with that. Cards, stamps, DIY-products, gift wrapping paper, paper bags, tape and you name it! Are you curious yet? then quickly take a look at http://www.dreamkey.nl and keep on reading for some great news.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100Zeg nou zelf, alleen die envelope is toch al geweldig?/ Even the envelope is great, isn’t it?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100Allereerst zat er een kortingsbon in die ik zeker ga gebruiken want Nienke verkoopt ontzettend veel leuke dingetjes in haar webshop. En kijk dat schattige visitekaartje, ook die ga ik zeker bewaren/ First of all there was a coupon in my package which I will be using definately because Nienke is selling so many nice things in her webshop. And look at the super cute buisness card, I’ll keep that in my collection.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100Iets wat ik al heel lang wilde en nu ook eindelijk heb: super gaaf bakers twine. Ik heb al een aantal ideetjes in mijn hoofd zitten.. En kijk die schattige tags daar word ik echt blij van/ Something what I wanted for so long was the bakers twine. I have allreayd some ideas in my mind.. And look at the cute tags It made me so happy.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100Super leuk voor mijn postproject, confetti maakt alles leuker/ Super fun for my mail project, confetti makes everything more fun.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100Kleine envelopjes met lieve hartjesprint/ Little envelopes with sweet heartprint.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100Kijk hoe leuk deze tickets zijn met tegoed van een knuffel of een kus/ Look how at those fun tickets for a hug or a kiss.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100En als laatste deze kaart met een mooie spreuk er op/ And the last thing is this postcard with a nice quote on it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

En nu komt het aller allerleukste: Van Nienke mag ik jullie een code geven voor korting op alle spulletjes in haar webshop. Hoe gaaf is dat? Voer de kortingscode: Curly in en jij krijgt 15 % korting op de gehele collectie van http://www.dreamkey.nl/ And now the most fun part: From Nienke I received a code to gave you discount on all the stuff in her webshop, how cool is that? Fill in the code: Curly and you will receive 15% discount on the whole collection of http://www.dreamkey.nl

De code is geldig van:16 september t/m 30 september
The code is valid from: 16 september untill 30 september

Laten jullie weten als je iets hebt besteld want natuurlijk ben ik daar benieuwd naar!/ Please let me know what you have ordered I’m so curious!

afsluiter

13 gedachten over “Dreamkey Design

Geef een reactie

