Shoplog

IKEA shoplog

In augustus ging ik gezellig met mijn buurvrouw naar de Ikea in Barendrecht waar ze een berg spulletjes zouden verkopen die ik maar al te graag in mijn Ikea tas zou mikken/ In august I went to Ikea in Barendrecht with my neigbour where they should sell a lot of stuff which I wanted to put in my Ikea bag.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Eigenlijk liep ik per toeval tegen dit handige laptoptafeltje aan. Al een tijd word ik gek van de laptop die zo warm wordt op mijn schoot en dit is dus echt een uitkomst en ook nog eens met polkadots :D/ By chance I saw this handy dandy laptop mini table. I’m getting crazy sometimes bevause of the heat on my lap and this is the ultimate resource and even with those polkadots 😀

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een super schattig notitieblokje met ouderwetse parfumfles er op/ A super cute notebook with oldfashioned perfume bottle on it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Prachtige etiketten die post net iets mooier maken/ Beautifull labels which make mail more pretty.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Super vrolijk vloeipapier om prachtige dingen in te verpakken/ Super bright tissue paper to wrap things nicely.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Leuke tags om overal aan te hangen/ Fun tags to spice stuff up.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Alles samen, ook kocht ik nog een kraftpapier notitieboekje waar ik wat leuke ideetjes mee heb en nog 4 rolletjes roze washitape/ All together, i’ve also bougt a notebook out of craftpaper I have some ideas with that and also 4 rolls of pink washi tape.

Heb jij de laatste tijd nog leuks bij de Ikea geshopt?/ Did you do some nice shopping at Ikea lately?

afsluiter

19 gedachten over “IKEA shoplog

  1. Leuke spulletjes, wist niet dat ze ook al zoveel van dit soort papier dingen enzo hebben. Ik ben al veeeeuuuls te lang niet meer geweest. Maar als ik ga kom ik ook thuis met nieuwe kussens, planten, kleedjes, lampen, etc, dus beter van niet;)

  2. O wow, wat grappig. Toen ik Ikea shoplog zag, dacht ik aan meubeltjes of zo, maar wat een leuke dingen heb je gevonden daar! Toevallig ben ik pas bij Ikea geweest en heb aardig wat dingetjes aan mijn verlanglijstje toegevoegd. Heb je bijvoorbeeld het keukenschort met roosjes en bijpassende theedoeken gezien? Of het nieuwe schilderijtje van een pioenroos?
    Zo mooi!

Geef een reactie

