Personal·What makes me happy

What makes me happy

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100Het is alweer even geleden maar vandaag heb ik weer een what makes me happy voor jullie/ It’s been a while but today I have what makes me happy for you.

dancetour
Hier waren we op een gratis dance event (Dance tour) met vrienden, het was leuk!/ This was a free dance event we visited with some friends, it was fun!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Allerlei nieuwe kleurtjes vilt in mijn collectie/ New colours in my felt collection.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een nieuwe bloem in mijn plantjes ontdekken/ Discover a new flower in my plants.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De make up look die ik droeg naar het dance event/ The make up look I was wearing to the dance event.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn make up koffer eens uitzoeken omdat ik een bruid kreeg voor een proef make up. Dit kon ALLEMAAL de prullenbak in( wat ik dan weer niet zo leuk vond) / Cleaning out my make up case because I had a bride who came for a try out make up. This was all good for the bin.(I don’t like that so much)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit geweldige dienblad met mooie spulletjes gaf ik cadeau aan 1 van mijn beste vriendinnetjes. Ik vind het zo mooi dat ik het zelf ook wel zou willen hebben maar helaas heb ik er geen plaats voor/ This great tray with pretty things was a gift for one of my best friends. I thought it was so pretty that I want to have it also but I don’t have any space.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn armcandy/ My armcandy.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik werd super blij van de mooie print van deze top, helaas past ie niet (ook al had ik een maat groter gepakt, rare maatgeving..) Dat vond ik dan weer behoorlijk balen../ The print on this top made me so happy, unfortunately it didn’t fit me ( even tough I bought a bigger size than normal, crazy sizes..) Thats a bummer!..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn plantje wat het enorm goed doet, ik vind druppels op de blaadjes zo mooi/ My plant is growing so well, I love the drops on the leaf.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een prachtige nieuwe sjaal, die ik later ook nog in een andere kleur bestelde omdat ik ‘m zo mooi vindt/ A beautifull new scarf, which I’ve ordered also in another colour because I love it so much.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn nieuwe visitekaartjes ontworpen en binnen gekregen. Het past echt helemaal bij wie ik ben, instant smile/ Designed my new business cards and received them. It fits me so well, instant smile.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In dit pakje kwam sjaal nr 2 binnen, geweldig toch om zoiets in je brievenbus te vinden?/ This was the package with scarf no 2, it’s so nice to receive something like this in your mailbox ain’t it?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik leerde mijzelf haken door Youtube en haakte deze tas. Het is niet perfect maar het begin is er in elk geval, en ik kan mijn tijdschriften en afstandsbedieningen opbergen / I teached myself how to chrochet true Youtube and chrochet this bag. It ain’t perfect but it’s a beginning and I van put my magazines and my remote controls in it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ben zo verliefd op deze prachtige kaarten! Ik bestelde ze bij http://vipderoos.blogspot.nl/ I’m so in love with those beautifull post cards/ I’ve ordered them at: http://vipderoos.blogspot.nl

Dit was ’t weer voor vandaag. Waar werden jullie de laatste tijd heel blij van?/ This was it for today. What made you so happy lately?

afsluiter

7 gedachten over “What makes me happy

  1. Wat heb je veel vilt zeg! Kun je lekker mee aan de slag. Die foto van dat plantje is inderdaad mooi 🙂 Ik zit weer helemaal in een goed werk en blogrimte, energie om er tegen aan te gaan en veel motivatie en inspiratie, daar word ik blij van:)

  2. Wat een gezellige post! Je visitekaartjes en je zelf gehaakte tas mogen er zijn. Knap dat je het jezelf via YouTube hebt aangeleerd! Je staat trouwens prachtig op de foto!

    Fijne week!

    Madelief x

Geef een reactie

