creatief

Fabric notebooks

Laatst zat ik weer wat te speuren op pinterest en daar kwam ik met stof bekleedde notitieboekjes tegen. Even wat google en al snel ging ik zelf aan de slag. Wat ontzettend leuk is dit om te doen zeg! Het enige wat je nodig hebt is een notitieboekje en spulletjes om het te bekleden en decoreren/ Lately I was surfing on pinterest and I saw notebooks covered with fabric. A little google and I was getting started. It’s so much fun to do! The only thin you need is a notebook and stuff to cover and decorate your book with.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit was het eerste boekje wat ik maakte, ik deed het cadeau aan een van mijn lieve vriendinnetjes/ This was the first book I’ve made, I gave it as a present to one of my sweet friends.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Gelijk begon ik aan het 2e boekje, deze heb ik voor mezelf gemaakt. Ik bekleedde het boekje met een lap van de pip-studio stof die ik van mijn lief kreeg voor mijn verjaardag/ Directly I’ve started with book no 2, this one I made for my self.I covered the book with a piece of pip-studio fabric which I’ve got from my boyfriend for my birthday.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het derde boekje heb ik heel girly bekleedt met roze stof, roze kant en een schattig strikje. Daar wil je toch onmiddelijk in gaan schrijven?/ The 3rd book I’ve made was a girly one covered with pink fabric, pink lace and a cute ribbon. You want to start writing in it immidiately don’t you?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook de binnenkant van de boekjes moet er natuurlijk goed uitzien en daaraan heb ik dus ook gedacht/ Also the inside of the books must look good so I’ve tought about that.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En de voor- binnen- en achterkant van mijn laatst gemaakte boekje.. Ik heb nog 4 “lege” boekjes liggen dus ik kan nog lekker verder!/ And the front inside and backside from my laste made notebook.. I have 4 “empty” books yet so I can do my thing!

Ik ben benieuwd wat jullie in deze leuke boekjes zouden willen schrijven?/ I’m curious what you would write down in these cute books?

afsluiter

11 gedachten over “Fabric notebooks

  1. Wat een schattige boekjes!! Ik kan echt niet zeggen welke ik de leukste vind, haha πŸ™‚ Ik heb ook eens een boekje met stof gekaft, en toen had ik van tevoren geborduurd op de stof. Misschien nog een leuk idee voor een van de overige boekjes? πŸ˜‰ xx

Geef een reactie

