creatief·What makes me happy

Bracelet update

De laatste tijd heb ik niet stil gezeten en ik wil jullie dan ook graag mijn nieuwe armbandjes showen. Heb je iets gevonden wat je zou willen hebben? Laat het mij dan gerust weten/ I wasn’t sitting still lately and I would like to show you my new bracelets. Do you see something you like to have? Let me know.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit armbandje maakte ik voor mijn schoonzusje/ I’ve made this bracelet for my sister in law.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

De laatste tijd maak ik veel armbandjes van t-shirtstof en deze gaan als warme broodjes. Ik heb er zelfs al een aantal mensen mee verrast/ I’ve been making a lot t-shirtbracelets lately and they’ll go like hot cakes. I have surprise some people with one of my bracelets.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik gebruik allerlei dingetjes als bedels, kant, kraaltjes om deze armbandjes nog leuker te maken/ I use stuff like charms, lace, beads to make these bracelets even more pretty.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

En natuurlijk draag ik zelf ook mijn armbandjes.. Passen ze niet goed bij mijn nieuwe visitekaartjes?/ And offcourse I wear my own bracelets.. They match with my new designed business cards right?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een leuke opdracht die ik heb mogen maken/ A fun order to make.

afsluiter

6 gedachten over “Bracelet update

  1. Wat zien ze er allemaal schattig uit, vooral die turkooise met gouden handje en die blauwe ‘gewikkelde’ . En wat een mooie nagels heb je op de eerste foto! En oh ja, je visiitekaartjes zijn ook cute;-)

  2. Wat een leuke armbandjes heb je gemaakt! Erg mooi šŸ™‚ En wat zijn je nieuwe visitekaartjes leuk! Ik ga je snel weer een pakketje sturen en als je me er dan eentje terug stuurt, doe je er dan zo’n visitekaartje in? šŸ™‚

Geef een reactie

