creatief·Give Away

Uitslag Creatieve Give Away

Vorige week zette ik mijn creatieve winactie online en kon je dit winnen:

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
3 leuke DIY pakketjes waarmee je creatief aan de slag kunt gaan.

Om deze give away te winnen hoefde je niet veel te doen: volg Curly Creative op Bloglovin en laat een reactie achter bij het artikel van mijn creatieve give away. Appeltje eitje toch?

Tot gisteravond konden jullie meedoen en vandaag is het zover.. Ik maak de winnares bekend van deze leuke give away. Zitten jullie al op het puntje van je stoel?

Via mijn facebook liep ook een winactie waarbij ik bij 250 iets lekkers weggaf.. Ook dat is weggegeven en de 250e like won dit lieve hartje.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik schreef de namen van alle deelnemers op en gooide die in mijn allermooiste schaaltje, even roeren en een briefje trekken et voila.

winner

Gefeliciteerd Dionne en vooral heel veel creatief plezier toegewenst!

afsluiter

2 gedachten over “Uitslag Creatieve Give Away

Geef een reactie

