Mail

Received from Alette

Met Alette ging ik naar de Swan Market zoals jullie eerder al hebben kunnen lezen. Ik schrijf ook met Alette in mijn postproject en van haar kreeg ik deze super cute goodie bag/ With Alette I went to the Swan Market as you could have read here before. I write also with Alette in my mail-project and I received this super cute goodie bag.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Wat zat erin? Blijf kijken/ What’s in it? keep on watching.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een super vette giftcard, een heel lief kaartje wat precies bij mijn servies verzameling past en een deel 2 van onze get to know me tag/ A super nice giftcard, a sweet card matches my porcelain collection and a second part of our get to know me tag.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een leuke vrolijke brief met deze crazy oma er op/ A nice bright litter with this crazy grandma on it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een gebloemde top, doet me denken aan Spanje/ A floral top, makes me thinking of Spain.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Lekkere snoepjes en schattige cupcake cases/ Sweet candy and cute cupcake cases.

Verder zat er ook nog door Alette gemaakte Meringue in het pakje maar die waren door de hitte helaas bezweken../ The last thing in the package was Meringues made bij Alette but because of the heat they werem’t as they suposed to be..

afsluiter

Een gedachte over “Received from Alette

Geef een reactie

