creatief·Food·Sweetness·What makes me happy

Sweet Bakings

Augustus begon voor mij al zwoegend in mijn keukentje ik had namelijk 2 bak opdrachten, heerlijk vind ik dat! Gelukkig kon ik de decoraties al iets van tevoren en ’s ochtends vroeg maken zodat ik niet al teveel last heb gehad van de hitte. Alhoewel voor de gouden roosjes heeft het me toch wel wat geplak gekost want die dag was het wat warmer. Al met al heb ik er veel plezier bij gehad en hopelijk hebben de mensen die ze moesten eten er van gesmuld/ August started for me toilsome in my kitchen because I had 2 baking orders, I love it! Fortunately I had made the decorations before and early in the morning so I didn’t had much difficultys with the heat. Although the golden roses gave me some sticky hands because of the heat that day. I had so much pleasure making these sweets and hopefully the people who ate it enjoyed it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze cupcakes maakte ik nog in Juli voor lief vriendinnetje Cynthia, de opdracht was geel en het getal 25/ These cupcakes I’ve made in July for my sweet friend Cynthia, the order was yellow and the number 25.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In het totaal waren het 90 roosjes die ik allemaal met de hand heb gemaakt/ The total amount was 90 roses which I’ve all made by hand.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En nog een lief vriendinnetje wat de mooie leeftijd van 25 bereikte. Hier was de opdracht doe maar wat als er maar 25 op staat en jij weet wel wat leuk is. Okidook komt voor de bakker ik leef me wel uit hoor, voor deze logo’s pakte ik 2 van mijn favoriete kleurencombo’s/ For another sweet friend who’s turning also into 25 years young. The order was do your thing the most important is the number 25 and you will made up the rest. Okidook I will, so these logo’s I’ve made weith 2 of my favorite colour combo’s.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte 30 cupcakes voor mijn eerste bruidsopdracht, chocoladefrosting en 3 handgemaakte roosjes on top/ I’ve made 30 cupcakes for my first wedding order, chocolate frosting and 3 handmade roses on top.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En even showen op mijn etagére, heb je interesse laat het me dan even weten..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Chocolade cake en chocolate frosting/ chocolate cake and chocolate frosting.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Chocolade cake en vanille frosting/ chocolate cake and vanilla frosting.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Natuurlijk moet ik ook even proeven wat ik mensen voorschotel, erg vervelend 😉 Natuurlijk weet ik inmiddels wel hoe fondant proeft dus ik legde er voor mezelf wat blauwe bessen op,mmmm/ Offcourse I had to taste what I make for people, so annoying 😉 Offcourse I know the taste of fondant by now so I’ll put some blueberries on top for my own cupcake,mmm.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Wat is jullie favoriete cupcake?/ What’s your favorite cupcake?

afsluiter

7 gedachten over “Sweet Bakings

Geef een reactie

