My treasures

My treasures

Ik denk dat het een van de laaste rommelmarkten zal zijn die ik dit jaar bezoek al hoop ik natuurlijk van niet. De meeste rommelmarkten zijn op zaterdag en laat dat nou net de dag zijn dat ik altijd werk.Vandaag geef ik jullie weer even een kijkje bij de schatten die ik heb gevonden toen ik met een vriendin naar de rommelmarkt in Zierikzee ging/ I think this would be one of the last flea markets that I’ll visited this year although I hope not. The most flea markets are on saturday and that’s the day I’m working. Today I’ll give you a peek at my treasures which I’ve found at the flea market in Zierikzee which I’ve visited with a friend.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit is wel het klapstuk, een prachtig kopje met schotel van Paragon. Ik ben op slag verliefd!/ I think this is the masterpiece, a beautifull cup and saucer from Paragon. I’m in love!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook vond ik er nog schoteltjes, ik zocht ook nog bordjes maar die heb ik helaas niet gevonden../ I’ve found also some saucers, I was looking for plates also but didn’t found anything..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik kan er zo ontzettend van genieten om mooie foto’s van mijn schatten te maken. De volgende foto’s zijn gemaakt van servies wat ik al had staan in combi met mijn nieuwe kop en schotel/ I enjoy it so much making beautifull pictures of my treasures. The following pictures are made with some porcelain which I’ve allready have in my collection and with my new cup and saucer.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Kochten jullie de laatste tijd nog mooi servies?/ Did you bought any nice porcelain lately?

Geen van deze foto’s mag worden gebruikt zonder mijn toestemming/ None of these pictures may be used without my permission.

afsluiter

12 gedachten over “My treasures

  1. Echte schatten :). Super hoe je ze op de foto hebt gezet, daar word ik ook echt blij van! Ik heb ook al aardig wat kopjes, maar helaas nog geen ruimte voor een servieskast. Hopelijk komt dat komend jaar als ik afgestudeerd ben ;).

    Fijne zondag!
    Liefs Bambi

  2. Wat een mooie kopjes! Ik verzamel ook kopjes, schoteltjes, bordjes etc. Zo verslavend 🙂 Ben jij ook zo kieskeurig? Ik weet precies wat ik wil 🙂

Geef een reactie

