creatief·Give Away

Give Away- creatief

Vandaag een extra post voor jullie, ik organiseer namelijk een Give Away voor de crea-bea lezeressen van mijn blog.Jullie kunnen een hele leuke prijs winnen, namelijk dit:

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Het zijn 3 DIY pakjes die ik heb gemaakt zodat je lekker creatief aan de slag kunt gaan. Dus ben jij creatief of wil je creatief aan de gang gaan en wil je dit pakketje winnen blijf dan lezen..

Wat moet je doen?

– Volg mij via Bloglovin (knop staat aan de rechterkant van mijn blog)
– Laat hier een leuk berichtje achter (vergeet niet je email adres in te vullen anders kan ik je niet bereiken wanneer je gewonnen hebt)

Deze creatieve Give Away loopt tot zaterdag 24 augustus, zondag 25 augustus zal ik de winnares bekend maken.

afsluiter

17 gedachten over “Give Away- creatief

  1. Ik doe graag mee! Ik volg je nog niet zo lang, maar ben al wel een grote fan! Ben zelf ook erg creatief en vind je blog een erg leuke inspiratie!

  2. Meid, wat heb je een super leuke blog!!! Ik ben blij dat jij die van mij gevonden hebt, want zo kom ik dus ook terecht op die van jou! Ik ben je gaan volgen via Bloglovin’, ik blijf graag op de hoogte omdat ik de diversiteit van je artikelen ook zo leuk vindt! Natuurlijk doe ik ook erg graag mee met je give-away, ik hou er ook wel van om lekker crea-bea aan de slag te gaan! Ik hou je vanaf nu in ieder geval goed in de gaten;-)

Geef een reactie

