Food·Sweetness

Lovely food

Vandaag weer een kijkje in mijn keuken wat er de laatste tijd allemaal is gemaakt.. Met dat warme weer vind ik het soms lastig te verzinnen wat we eten. Ik kan wel op salades leven maar vriendlief wil toch zo af en toe wel warm eten/Today a peek in my kitchen and what’s made there lately.. With those tropical tempratures I have sometimes difficultys thinking about what to eat. I could live on salades but my boyfriend does want to eat warm sometimes

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een hartjes aardbei,mmm/ A heartshaped strawberry,mmm

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Banaan, ei, havermoutpannekoekjes met warme appel/ Banana, egg, oatpancakes with warm apple.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kersen als tussendoortje/ Cherries as a snack.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ijs met vers fruit/ Ice cream with fresh fruits.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Gezonde koekjes, dit keer met appel en kaneel/ Healthy cookies, this time with apple and cinnamon.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een super lekkere salade met gerookte kip en bacon ( en nog veel meer) met frambozendressing er overheen. Dit komt vaker op mijn menu te staan/ A super tasty salade with smoked chicken and bacon (and lots more) with raspberrydressing. This would be more often on our menu.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Zonnebloembrood met roma tomaten, yonaise en grove peper als lunch/ Sunflowerseed bread with roma tomatoes, yonaise and black pepper for lunch.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mmm lovely cupcakes

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Pandan cake waar jullie binnenkort een review van gaan zien/ Pandan cake you will see my review soon.

Wat aten jullie met dit warme weer? / What did you ate while it was hot outside?

afsluiter

11 gedachten over “Lovely food

  1. Quiche vind ik altijd wel lekker met warm weer, vooral met een frisse salade erbij. En vandaag waren het koude wraps met kipreepjes :).

    Ik kom snel weer even bijlezen, want ik loop nog een beetje achter ;).

    Fijne week!
    Liefs Bambi

  2. hmm ik heb nu ook een grote bak kersen in huis, lekker! Ik at ook wel salades, en lekker even gemakkelijk een pizza op een drukke dag. Verder houd ik ook wel erg van japans eten tijdens het warme weer, omdat het altijd zo lekker licht is (noodles, gebakken rijst)

Geef een reactie

