My treasures·Personal

Late gifts

Van mijn vriend kreeg ik in juli mijn verlaatte verjaardagscadeaus (ik was 5 mei jarig) Ik kreeg een grote doos die vol zat met propjes krantenpapier en daartussen mocht ik grabbelen naar mijn cadeaus, erg leuk! Vorig jaar kreeg ik een KitchenAid die ik al ontzettend veel gebruikt heb. Dit keer waren het meerdere cadeautjes waar ik in elk geval erg blij van werd kijken jullie mee?/ In july I received some late birthday gifts from my boyfriend (my birthday was on 5th of may) I’ve got a big bod full with clots of newspaper and between them were my gifts, so much fun! Last year I received my KitchenAid and I’ve been using it a lot. This time there were different presents that made me happy, keep on watching..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Allemaal super schattige stofjes van Pip, hij heeft ze helemaal zelf uitgezocht hoe lief is dat?! / All kinds of super cute fabric from Pip, he picked them all by himself, how sweet is that?!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Zoals jullie al eerder op mijn blog hebben kunnen zien spaar ik de Enchantment serie van Royal Albert. Dit lieve schaaltje komt helemaal uit een vintage winkel in Engeland/ As you seen before here on my blog you know I collect the Enchantment series from Royal Albert. This cute bowl came all the way from a vintage store in the UK.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Toen ik dit doosje zag wist ik eventjes niet wat ik moest verwachten qua inhoud../ When I saw this box I don’t know what to expect what’s inside..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In het doosje zaten deze prachtige antieke vorkjes. Al een hele tijd zocht ik mooie gebaksvorkjes maar nooit kon ik vinden wat ik zocht. Deze vorkjes komen uit begin 19e eeuw en hebben ooit in de hand gelegen van een welgesteld persoon, daarna zijn ze beland in een museum in Engeland. Je hoort het al achter deze vorkjes zit een bijzonder verhaal en hoe speciaal wanneer iemand deze speciaal voor jou koopt? Ik smolt!/ In this box were these beautifull vintage pastry forks. For a while I have been looking for nice pastry forks but could’nt find anything pretty. These fork are from the beginning of the 19th century and were once owned by a rich person bak then, after that they ended in a museum in the UK. You hear this is a special story and how peculiar is it when someone buys these especially for you? I was melting!

Kregen jullie weleens cadeaus met een bijzonder verhaal er achter?/ Have you received gifts with a special story behind it?

afsluiter

8 gedachten over “Late gifts

  1. Bijzondere cadeaus! Echt heel leuk dat de vorkjes een verhaal hebben. Heb zelf ook zoiets gekregen van mijn schoonmoeder ooit. Komt altijd van pas met verjaardagen en High-tea’s :). En loveee het schaaltje! Weet je waar je veel van het exclusievere servies kunt vinden trouwens? Op de rommelmarkt op het Vossenplein in Brussel! Heb ik deze schaaltjes o.a. zien liggen.

Geef een reactie

