Personal·What makes me happy

Popping cobalt

In juli ging ik naar City of Dance, dat is een festival waar ik elk jaar heen ga. Dit jaar had ik een geweldig kobalt blauw truitje gescoort en ik besloot om mijn oog make-up hier op aan te passen/ In july I went to city of dance, a festival which I’m visiting every year. This year I had a nice cobalt blue top and decided to match my eye make-up.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Als jullie benieuwd zijn naar wat ik gebruikt heb, dan even blijven lezen!/ Curious what I was using to create this look? please keep on reading

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
pigment 1 pure luxe cosmetics down to earth
pigment 2 pure luxe cosmetics nutmeg
pigment 3 moon minerals goldenorange
pigment 4 everyday minerals perfect original glo base
pigment 5 pure luxe cosmetics Dirt-e girl
pigment 6 Etos pure pigments nr 004

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Lancôme crayon de khôl in Le bleu de Jim
Nailpolish Bourjois Bleu Fabuleux

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Max Factor Masterpiece Max mascara black
L’oréal Voluminous mascara black
Max Factor colour x-pert waterproof eyeliner deep black
Hema wenkbrauwpotlood nr 11 every day product!!

codashme
En de look at the party.. love it!/ And the look at the party.. love it!

Wat vinden jullie van deze pop of kobalt?/ What do you think about this pop of cobalt?

afsluiter

13 gedachten over “Popping cobalt

  1. Mooi soort blauw, kan je een tip geven waar je jet kan kopen? Ik zoek er reeds een jaar naar maar in België niet meer te verkrijgen!

Geef een reactie

