What makes me happy

What makes me happy

Alweer een tijd geleden dat ik een what makes me happy postte dus vandaag weer eens een update/ A while a go since I’ve posted a what makes me happy so today it’s time for an update.

bruiloftsfeest
Een ontzettend gezellige bruiloft van vrienden waarvoor we eventjes op de foto moesten/ A really nice wedding from our friends and because of that we must pose for photograph.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze tekeningen maakte ik tijdens mijn week als begeleider voor Bosjuweel tijdens wat rustmomentjes/ These drawings I’ve made when I was a mentor at Bosjuweel in some relaxing moments.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn kat die lekker ontdeugend lag te rollen op ons bed/ My naughty cat which was rolling around in our bed.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mooie pioenrozen die ik kreeg van mijn ouders voor het behalen van mijn propedeuse/ Nice peony’s which I received from my parents because I got my propaedeutic.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Bij http://www.klaesenmyras.com bestelde ik een super schattig jurkje. Ik was al verliefd op het prachtig geprinte papiertje wat er bij zat. En natuurlijk op de stipjes op mijn jurk. Het pakje was er binnen 1 dag dus ook heerlijk snel!/ At http://www.klaesenmyras.com I’ve ordered a super cute dress. I was allready in love with the beautifull printed paper what’s in the package. And offcourse with the polkadots on my dress. The package arrived within one day so super quick!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Echt een stofje waar ik helemaal gek op ben. Het is een jurkje en daarbij droeg ik deze mooie ketting die ik kreeg van http://qrioza.nl/ A fabric I adore. It’s a dress and I’ve combined it with this pretty necklace which I received from http://qrioza.nl

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ging met mijn buurvrouw naar Antwerpen om te gaan shoppen in de solde. Het viel me ontzettend tegen, ik kocht maar 1 ding uit de nieuwe collectie van Mango. Het werd echt prachtig verpakt, kan daar erg blij van worden/ I went shopping for sale with my neighbour in Antwerp. It was disappointing me, I bought only one thing out of the new collection from Mango. It was beautifully wrapped, that really made me happy.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit lieve pakje stuurde ik naar een vriendinnetje van mij, ik werd al bij van het inpakken/ This cute package I’ve sent to a friend of mine, I was happy wrapping it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Bloemetjes ontdekken in mijn vlinderplantjes/ Discover flowers in my butterfly plants.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Genieten van de zon en mijn nieuwe nagellak/ Enjoying the sun and my new nailpolish

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze super schattige uiltjes kocht ik op de Swan Market, helaas weet ik niet waar ik ze heb gekocht. Er stond geen naam op het tasje en er zat ook geen visitekaartje bij../ These super cute owls I’ve bought at the Swan Market, unfortunately I did’nt know where I’ve bought them. There wasnt any name on the bag and there also wasn’t a buisness card in the bag..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In mijn nieuwe broek genieten in het park van het heerlijke weer samen met Alette/ Wearing my new pants and sitting in the park enjoying the nice weather with Alette.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn prachtige nieuwe blauwe laarsjes, die ik kocht voor City of Dance maar uiteindelijk niet heb gedragen. Wie verzint het dan ook om nieuwe schoenen aan te doen die nog niet zijn ingelopen../ My beautifull new cobalt blue boots, which I’ve bought for City of Dance but did’nt were them then. Who’s brought up the stupid idea to wear new boots that have never been walked on to a festival..

cod
Heerlijk genoten op City of Dance met leuke mensen!/ Enjoying City of Dance with nice people!

Waar werden jullie blij van?/ What made you happy?

afsluiter

4 gedachten over “What makes me happy

Geef een reactie

