creatief·Personal·What makes me happy

Swan Market

Op een mega warme en zonnige dag in juli ontmoette ik Alette van http://blissfulbeauty.nl om samen naar de Swan Market in Rotterdam te gaan. Het was eventjes zoeken maar wel ontzettend leuk toen we het eenmaal gevonden hadden. De Swan Market is een markt waarop mensen staan met veel al zelfgemaakte spulletjes maar er waren bijvoorbeeld ook vintage spullen te koop/ At a very hot and sunny day in july I’ve met Alette from http://blissfulbeauty.nl and we went to the Swan Market in Rotterdam. It was a little bit of a quest to find were we had to be but it was so nice when we were there. The Swan Market is a market with people who are selling they’re selfmade stuff but also there was some vintage stuff for sale.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kijk die lieve kleine schilderijtjes, hoe schattig is dat als cadeautje?/ Look at these little paintings, so cute as a gift isn’t it?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit was met stip mijn favoriete kraampje, ze verkochten de meest prachtige dingen in mijn favoriete kleur. Toch kocht ik er niets want de armbandjes die ik graag wilde waren er alleen in combinatie met goud en laat ik daar nou net niet van houden../ This was my favorite stall, they were selling the most beautifull things in my favorite colour. Alltough I didn’t bought anything vecause the bracelets which I wanted to buy were only in combination with gold and I really don’t like that..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Hier werden super schattige knuffels en andere zelfgemaakte dingetjes verkocht. Echt heel vrolijk en leuk!/ Over here they sell super cute stuffed animals and other selfmade stuff. so cheerfull and fun!

Er waren ook veel kraampjes met zelfgemaakt eten en drinken, echt heel leuk om even te gluren natuurlijk. De heerlijkste taarten en gebakjes kwamen voorbij en uiteindelijk konden we het dan ook niet laten om daar wat van te proeven. Graag had ik ook nog wat mee naar huis willen nemen maar door de hitte durfde ik dat niet goed aan/ There were a lot of stalls with selfmade food and drinks, really nice to take a peek over there. The most delicous cakes and pastry came by ending buying some pieces to taste for ourselves. I would love to take something home but because of the heat I did’nt dare

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Allemaal kleine pies, hoe schattig (en lekker)/ All kinds of little pies, how cute (and tasty)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit kraampje had taarten die er echt heerlijk uitzagen en ook nog eens leuke namen hadden. Zo lag er een taart tussen met de naam skinny bitch, lachen toch? Ik houd er van/ In this stall the had some delicous looking cakes and the cakes had have also fun names. For instance there was some cake called skinny bitch, fun ain’t it? I like it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Uiteindelijk gingen we bij deze kraam voor de bijl na het zien van al dat lekkers ../ At the end we choose the cakes from this stall..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ging voor een stukje blonde taart en een oreo cupcake/ My choice was a piece of blonde cake and a oreo cupcake.

Wat ik verder op deze markt kocht laat ik jullie binnenkort zien. Zijn jullie weleens naar de Swan Market geweest? Ik ga er in elk geval zeker nog eens een keertje heen!/ What I’ve bought I will show you soon. Have you ever been on the Swan Market? I’ll go back for sure!

afsluiter

5 gedachten over “Swan Market

  1. Echt heel erg, ik woon in rotterdam en ben er gewoon nog nooit geweest. Mede door dat ik elke keer het geluk heb om te moeten werken als er nou net een swan market is. Maar ik wil wel graag in september gaan, gelukkig 2 dagen achter elkaar dus zal vast 1 van de dagen vrij zijn.

Geef een reactie

