Food·Sweetness

Sweet bakings

Al even geleden maakte ik wat schattige cupcakes die ik jullie uiteraard graag wil laten zien. Ook ontving ik van Ellen’s Testkitchen (http://www.testkitchen.nl/) een heel leuk pakje met koekjes om te testen. De koekjes waren al behandeld met witte royal icing en er zaten kleine potjes met kleurstof in het pakje waarmee ik de koekjes kon beschilderen. Mijn handen gingen gelijk al jeuken en ik ben dan ook bijna direct aan de slag gegaan. Ben je benieuwd blijf dan vooral kijken.. /A while a go I’ve made some cute cupcakes which I want to show you offcourse. Also I received from Ellen’s Testkitchen a really fun package with cookies to test. The cookies were allready treated with some white royal icing and with them were some little cups of food colouring to paint my cookies. My hands were itching to start painting and almost direct I started with these cookies. Are you curious yet? Please keep on watching..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit koekje ging op de post naar een ontzettend lief vriendinnetje die het bijna niet op durfde te eten/ This cookie went by mail to a sweet girlfriend of mine that didn’t dare to eat this cookie.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Nu ben ik benieuwd of jullie weleens koekjes hebben beschilderd? en hebben jullie de laatste tijd nog lekkere dingen gemaakt in de keuken?/ Now I’m curious if you have ever painted cookies? and which tasty things did you made lately in the kitchen?

afsluiter

15 gedachten over “Sweet bakings

  1. Hoi Mariska,

    Je cupcakes en koekjes zien er fantastisch uit! Je hebt echt talent! Ik vind bakken leuk, maar dit doe ik je niet na :-)! Heb je al overwogen om je op te geven voor ‘Heel Holland bakt?! Als ik je baksels zo zie maak je zeker een kans!!!

    Fijne week!

    Madelief x

    1. Hihi, bedankt zeg! word er helemaal verlegen van..
      Alleen bij Heel Holland Bakt draait het vooral om lekker, techniek, etc.
      Denk dat ik te weinig tijd krijg om alles zo mooi te versieren 😉

      Jij ook een fijne week!

  2. Heel erg gaaf en wat heb je een leuk pakketje mogen testen (ben jaloers… mijn testpakje was iets minder leuk)! Prachtig die koekjes.

  3. Hoi!
    Ik kom ook eventjes bij jou `neuzen`!
    Wat ben je enorm creatief, en wat maak je veel lekkere en leuke dingen..
    Het lijkt me leuk om je te volgen..
    Groetjes van Lies (theemuts)

Geef een reactie

