Review·Sweetness

Review Bakzolder bananencakemix

Vandaag heb ik de laatste review voor jullie uit de serie van De Bakzolder. De laatste mix die ik voor jullie review is de bananencakemix. Bij de Aardbeiencakemix en Stroopwafelcakemix zaten er duidelijk stukjes in dat is bij deze mix niet echt het geval ( in elk geval niet zichtbaar) De mix ruikt heerlijk naar bananen/ Today I have the last one in the serie of 3 mixes from De Bakzolder. This last mix is the mix for bananacake. In the strawberrycake mix and the stroopwafelcake mix were pieces of product but in this one are’nt any visible banana pieces. The mix smells like delish bananas.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100


Qua structuur is de mix iets anders dan de andere 2 maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen. Ook bij deze mix stop je 4 eieren en 200 gram boter en 1 pak is goed voor 2 cakes. Ik maakte 2 cakes en stopte de bakvormen iets minder vol. 1 cake was voor mijn opa en oma en 1 mini bakte ik om zelf te proeven voor deze review/
The structure of the cake is a little different then the other 2 but that does’nt have to mean anything. The same ingredients you have to ad to this mix 4 eggs and 200 grams of butter and 1 mix is enough for 2 cakes.
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Terwijl de oven pingt weet ik dat ik de cake al bijna kan gaan proeven.. nog even wachten tot het wat is afgekoeld! De cake smaakt voor mij niet specifiek naar banaan maar is wel erg lekker. Zelfs voor iemand die geen fan is van banaan denk ik dat deze cake goed in de smaak zal vallen! Ik ben dan ook zeer benieuwd wat mijn opa en oma er van zullen vinden../ When my oven says ping I know the cake is almost ready for tasting.. waiting a while to cool down! The cake doesn’t taste specificly like bananas but is definately very tasty. Even someone who does’nt like banans very much I think would like this cake! I’m so curious what my grandma and grandpa would say about the taste..
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Helaas zijn alle mixen gereviewt dus hier zullen jullie het voorlopig even mee moeten doen.. Natuurlijk zou ik het ontzettend leuk vinden om nog meer producten te reviewen!/ Unfortunately all the mixes have been reviewed so you have to do it with it.. Offcourse I like it so much to review some more products.

afsluiter

3 gedachten over “Review Bakzolder bananencakemix

  1. Lekker, bananencake! Ik had een poosje terug cakejes gemaakt met vers geprakte bananen, maar de bananensmaak was een beetje verdwenen. Misschien hoort dat een beetje bij bananen in een cake?
    Waar koop je de mixen van de bakzolder?
    Liefs Maaike

Geef een reactie

