creatief

Wedding gift+ DIY

Een week geleden trouwden vrienden van ons en dit was voor mij een goede reden om eens lekker aan het knutselen te slaan! Ik deed wat inspiratie op van Pinterest en dit kwam er uit../ A week a go friends of us were getting married and this was a good reason for me to go crafting! I had some inspiration from Pinterest and this is what I made..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik gebruikte een houten doosje van Xenos wat ik eerst met acrylverf rood heb geschilderd (goed laten drogen). Vervolgens beplakte ik het doosje met een papier met mooi printje. Langs de randjes plakte ik lint en kant en uit het papier op het deksel knipte ik uit restjes nog wat roos embleempjes voor op de zijkant van het doosje/ I used a wood heart box from Xenos which I’ve painted red with acrylic paint (let dry well). I sticked a nice printed paper on the top op te box. On the borders I’ve sticked some ribbon and lace and out of the rest of the paper I’ve cute some rose images for the sides of the box.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Van papier maakte ik een bruidsjurk en een pak voor de bruidegom en dit plakte ik op het deksel vast/ Out of paper I’ve made a dress for the bride and a suit for the groom and put it on the top of the box.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In het doosje stopte ik witte rozenblaadjes en ook de bodem bekleedde ik met het papier wat ik ook op het deksel gebruikte. Ik maakte van mooi papier een klein envelopje met inhoud om het bruidspaar cadeau te geven/ In the box I’ve put some white rose petals and at the bottom I’ve sticked the same paper as on the top of the box. I’ve made a little envelope out of pretty paper and put a present in it to give to newly weds.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik vind het ontzettend leuk geworden en het is een origineel kadootje. Hopelijk heb ik jullie geinspireerd dat je met heel weinig materiaal iets heel leuks en persoonlijks kan maken!/ I think it worked out so well and it’s a original gift. Hopefully I have inspired you to make a nice and personal gift with less materials.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Benieuwd hoe jij deze simpele maar mooie bruidsjurk zelf kan maken? In deze stap voor stap staat beschreven hoe je een bruidsjurk kan maken van een doilie (taartkant)/ Curious how you can make a dress for the bride like this? In this step by step they will tell you how you can make a bridesdress out of a doilie (cakelace)

http://paperpaws.blogspot.nl/2012/05/doily-dress-folds-tutorial.html

Ik zou het leuk vinden als je deze jurk maakt dat je mij een foto stuurt hoe die is geworden/ I would really like it when you make this dress you would send me a picture how it turned out.

afsluiter

8 gedachten over “Wedding gift+ DIY

Geef een reactie

