Mail

Received from Jessica

Toen ik thuiskwam van mijn week als begeleidster bij Bosjuweel Creatieve Vakanties lag er een pakje van Jessica op mij te wachten. Heerlijk vind ik dat, thuiskomen en gelijk een verrassing die wacht om uitgepakt te worden../When I came home from my week as a leader of Bosjuweel Creatieve Vakanties there was a package from Jessica waiting for me. It’s so nice to come home and see a special surprise waiting to be unwrapped..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De plaatjes op de enveloppe maakte dat ik ontzettend nieuwsgierig werd naar de inhoud van het pakje/ The images on the envelope made me so curious about what’s inside of the package.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een super schattig ingepakt recept met wat ingrediënten zodat ik gelijk van start kan gaan in mijn keuken. Ook zat er een handige spuitzak bij om mooie toeven te maken op mijn cupcakes./ A super cute wrapped recipe with some ingredients so I can get started in my kitchen. There was also a pastrybag with it so I can make some nice swirls on my cupcakes.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Nog een recept om heerlijke cupcakes te maken en kijk die plaatjes dan, helemaal geweldig!!/ Another recipe to make delicous cupcakes and look at the images, so nice!!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Jessica maakte een kaart voor mij geheel in cupcake thema, zo lief/ Jessica made me a card in cupcake theme, so sweet.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik kreeg een zakje cupcakemix, prachtige eetbare bloemetjes en echte aardbeien cupcake thee. Zoals jullie zien ben ik weer ontzettend verwend door Jessica/ I received cupcakemix, beautifull edible flowers and reall strawberrycupcake tea. As you can see Jessica spoiled me so much.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Jessica haakte 2 schattige cupcakes voor mij die nu staan te pronken in mijn servieskast. Jessica ik doe het je niet na hoor!/ Jessica crotched me 2 cute cupcakes which are standign in my porcelain closet right now. Jessica props for you!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook in mijn pakje zaten deze schattige cupcake wrappers die ik zeker snel zal gebruiken/ Also in my package were these cute cupcake wrappers which I want to use soon.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op dit schattige papier schreef Jessica haar brief aan mij/ On this cute paper Jessica has written her letter to me.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een schattig envelopje vol met lieve labeltjes, stickers, cupcake hangertje en een cupcake knoopje/ A cute little envelope with lovely labels, stickers, cupcake charm and a cupcake button.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het laatste in het pakje zijn deze stofjes met cupcakeprint om lekker mee te knutselen/ The last thing in my package were these fabrics with cupcakeprint to craft with.

afsluiter

4 gedachten over “Received from Jessica

Geef een reactie

