Food

Lovely Food

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Heerlijke fudge, waarvan ik veel heb uitgedeeld anders zou ik dichtgroeien denk ik ;)/ Delicous fudge, I’ve shared many of it because otherwise I would heal up I think 😉

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Havermout met amandelmelk,lijnzaad en verse dadels als ontbijt, mmmmm/ Oats with almondmilk, linseed and fresh dates for breakfast, mmmm.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Heerlijk fruit voor een hele week, kan daar echt zo van genieten/ Tasty fruit for a whole week, I enjoy it so much.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Puntpaprika’s die ik sneed om dit gerecht opnieuw te maken zodat mijn vriend er ook van kon proeven dit keer: https://curlycreative.wordpress.com/2013/06/19/simple-pasta-dish. Hij vond het echt heerlijk, dit keer had ik er ook nog champignons bij gedaan/ Pointed peppers which I’ve cut for the simple pasta dish so my boyfriend could taste it also this time. He liked it so much, this time I also added some mushrooms.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een heerlijk bakje met vers fruit wat ik samen met mijn lief op at na de pasta/ A yummie bowl of fresh fruit which I ate together with my love after the pasta dish.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Sinds kort probeer ik pure chocolade te eten omdat het gezonder voor je is. Deze kocht ik bij De Tuinen en bevat ook zwarte bessen, ik vond m heerlijk!/ Lately I’ve been trying to eat more pure chocolate because it’s better for your health. This one I’ve bought at De Tuinen and excists black berries, I loved it!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik kan zo ontzettend blij worden van thee die mooi vormgegeven en verpakt is. Bij De Tuinen heb ik deze 2 doosjes uitgezocht om eens te proberen/ Tea which is styled and wrapped well can make me so happy. At De Tuinen I bought these 2 boxes to try.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik sluit af met een fruitig ontbijtje met aardbei, framboos, muesli, lijnzaad en Griekse yoghurt, mmm/ I close this post with a fruity breakfast with strawberry, raspberry, muesli, linseed and Greek yoghurt,mmm.

Wat aten jullie de laatste tijd voor lekkers? nog aanraders?/ What tasty things did you eat lately? any recommendations?

afsluiter

7 gedachten over “Lovely Food

  1. De fudge blijft favoriet, maar wat ziet dat fruit er toch ook super uit! Hier staan ook weer een bakje aardbeien en een bakje kersen op het aanrecht :).
    Liefs!

  2. Hmm ja die fudge was zeker lekker! Naar die chocolade ben ik ook wel benieuwd, ik lustte nooit puur, nu kan ik het steeds beter eten maar het heeft nog niet mijn voorkeur. Toch is het inderdaad beter voor je, deze lijkt me de moeite waard eens te proberen:)

Geef een reactie

