Review·Shoplog

Shoptip HEMA

Laatst was ik in Cuijck bij de HEMA en daar vond ik super leuke spulletjes die ik goed kan gebruiken voor mijn creatieve uitspattingen. Natuurlijk wil ik jullie deze spulletjes niet onthouden en daarom laat ik ze hier eventjes zien../ Lately I have been to Cuijck and saw some awsome stuff at HEMA which I can use for all my creative crafting. Offcourse I want to show you the things I’ve bought..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Voor maar 1,50 kocht ik deze leuke alfabet stickers waar ik wel alweer wat ideetjes voor heb/ For only 1,50 I’ve bought these nice alphabeth stickers I have allready some ideas for them.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze vrolijke stempelkussens kostten maar 2,95 en das echt geen geld toch? ik vond de kleurtjes zo leuk dat ik ze dan ook gelijk in mijn mandje heb gemikt/ These bright ink cushions cost me only 2,50 that’s not much right? I liked the colors so much that I did’nt think before putting them in my basket.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Kijk hoe leuk en vrolijk het er uit ziet!/ Look how bright and nice it looks!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En als laatste shopte ik deze lieve alfabet stempeltjes. Ik wilde ze al een tijdje hebben maar vond ze nergens voor een fatsoenlijke prijs. Bij HEMA kosten deze stempeltjes maar 2,95 en ze hadden nog heel wat andere stempels. Dus ik zeg hollen naar HEMA!!/ The last thing I’ve boughte were these cute alphabeth stamps. They were on my wishlist for a while but they were never cheap. At HEMA the stamps cost me only 2,50 and they have a lot more different stamps. So if you want to buy these cute stuff take a run to HEMA!!

afsluiter

4 gedachten over “Shoptip HEMA

  1. Hoi, heb je nog de verpakking vd alfabet stempels vd hema?
    Kan je daar een foto van maken?
    Er staat een barcode op, en dan kunnen ze kijken of ze nog ergens liggen bij een hema.
    Alvast bedankt
    Mvg. W. Schortinghuis

Geef een reactie

