What makes me happy

What makes me happy

Vandaag heb ik een what makes me happy voor jullie.. misschien al even geleden maar daarom niet minder leuk! Ik was namelijk een weekje weg en had van tevoren al wat dingetjes ingeplant staan. Vanaf nu om de dag een post op mijn blog, dit had ik ook ingeplant toen ik weg was en bevalt mij eigenlijk wel prima!/ Today a what makes me happy for you.. it’s been a while but it’s so nice to do! I was gone for one week and the posts on my blog I have planned before. From now on a post every other day, this was also when I was gone and I like it this way!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik kocht deze geweldige tankini bij de HEMA, zoals ik al eerder heb verteld ben ik helemaal gek van stipjes. Deze tankini mocht niet aan mijn collectie ontbreken en wil ik graag dragen wanneer ik een bikini iets minder gepast vindt/ This super nice tankini I’ve bought at HEMA and like I told you before I LOVE dots. This tankini must be part of my collection and I would wear it when I think my bikini is unpropriate.

Vorige week konden jullie mijn review lezen over Sweet Bakery 2013 en hierop kreeg ik van Paul (de maker van het blad) een ontzettend leuke reactie dus dat maakt mij natuurlijk ontzettend blij!/ Last week I’ve posted my review about Sweet Bakery 2013 and I received a great comment from Paul (the maker of the magazine) that makes me so happy!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ging aan de slag met zelfdrogende klei en verf en dit was het resultaat ik ben er verliefd op/ I was creating these with selfdrying clay and paint and this was the result I love it so much.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Toen ik thuis kwam na een week weg te zijn geweest lag dit pakje van Jessica op mij te wachten, spannend!/ When I came home after a week somewhere else this package from Jessica was waiting for me, exciting!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Pioenrozen zijn mijn favoriete bloemen en dat was mijn collega Inge niet ontgaan. Voor mijn verjaardag kreeg ik van haar een tegoedbon voor deze mega bos.. echt super mooi! Heb heel veel foto’s geschoten die ik jullie nog zal laten zien/ Peony’s are my favorite flowers and my collegea Inge knows it. For my birthday she gave me a giftcard for this super big bouqet of peony’s.. so pretty! I have taken a lot of pictures and I will show them later to you.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ingrediënten van iets heel erg lekkers wat ik binnenkort hier zal posten/ Ingredients for something sweet I will show you later.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik was een weekje weg om een vakantie te begeleiden voor mensen met een verstandelijke beperking, het was zo leuk. Het thema van de vakantie was schilderen en knutselen dus dat was mij op het lijf geschreven/I was gone for one week to guide a holiday for people with intellectual disability, it was so nice. The holiday was crafting and painting so it matches me perfectly.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Allemaal leuke stofjes, moet nog eens verzinnen wat ik er mee wil gaan maken/ All kinds of cute fabric, must invent some ideas to craft with them.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een DIY project waaraan ik snel ga beginnen../ A DIY project which I’ll be starting soon..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Bij Big Bazar shopte ik dit lieve vogeltje wat op het stokje voor mijn zelfgemaakte huisje mag zitten/ At Big Bazar I’ve bought this sweet birdy it can sit on the little stick in front of my selfmade birdhouse.

Wat maakte jou deze week blij?/ What made you happy this week?

afsluiter

3 gedachten over “What makes me happy

Geef een reactie

