Uncategorized

Review Sweet Bakery 2013

Vorig jaar kocht ik mijn eerste Sweet Bakery en ik kocht dit jaar ook de versie van 2013.De foto op de cover trok gelijk mijn aandacht en ik heb dan ook geen seconde na hoeven denken over of ik het blad moest kopen../ Last year I’ve bought my first Sweet Bakery and this year I’ve bought the 2013 version. De photograph on the cover caught my eye and I hadn’t to think any second about buying the magazine..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Het blad staat vol met allerlei heerlijke zoetigheden die je aan de hand van duidelijk aangegeven beschrijvingen zelf kunt maken. Met koksmutsen staat de moeilijkheidsgraad aangegeven van de recepten. Het varieerd van heel gemakkelijk tot uitdagend. Ook staat bij elk recept aangegeven hoe lang het duurt voor je zelfgemaakte zoetigheid klaar is om aan je gasten te kunnen laten proeven (of zelf opeten kan natuurlijk ook πŸ˜‰ ) Wat ik liever niet had gezien was het aantal Kcal wat er in het gerecht zit, ik geniet toch net iets meer als ik het niet weet../
The magazine is filled with all kind of delicous sweet bakings which you can make yourself by the clear recipes. Cook hats tell you the difficulty of the recipe it varies from very easy to defiant. With every recipe is duration untill your recipe can be served to your guests (or you can eat is yourself;) ) The thing I didn’t want to know was the calories inside of your yummie food, I can enjoy it a little more when i didn’t know the calories.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

In een duidelijke overzicht zie je dat Sweet Bakery 2013 maar liefst 59 recepten bevat om wat zoets klaar te maken in je eigen keuken/
In a clear summary you can see Sweet Bakery 2013 counts 59 recipes to make something sweet in your own kitchen.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Als ik een kindje had zou ik vast en zeker lekker samen dingetjes gaan bakken uit Sweet Bakery/ If I had a child I would definately go bake some things out of Sweet Bakery.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit is voor mij maar al te waar, al zullen er vast dames zijn die niet van chocolade houden.. Het blad staat vol met allerlei schattige illustraties/ This is so true for me, eventough there will be ladies who don’t love chocolate.. The magazine is full with all kinds of cute illustrations.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Zulke vorkjes zoek ik nou nog steeds maar kan ze niet vinden voor een enigszins normale prijs, ik word blij van deze tekening/ Such kind of pastry forks I’m still looking for but I couldn’t find them for a normal price,this drawing makes me really happy.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Zeg nou zelf van zulke foto’s krijg je toch gelijk zin om te gaan bakken? Ik herinner me een taart als deze te hebben gezien bij de televisie show “heel Holland bakt”/ Images like these are getting you in the mood for baking right? I remember a cake like this seen in the tv show “heel Holland bakt”.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In deze uitgave staan ook allerlei recepten om tulbanden te maken. Ik houd ontzettend van de mooie vormen die je ermee kunt bakken/ In this edition you can find all kind of recipes to make bundtcakes. I love the beautifull shapes to bake these bundtcakes so much.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik vond dit muisje zo schattig die bij de recepten van de cheescakes stond/ I think the mouse which is presented by the cheesecake recipes is so cute.

Eindoordeel: Sweet Bakery staat in mijn kast tussen mijn kookboeken en ik wil elke uitgave in mijn bezit. Ik geef het blad een dikke 9. Het enige punt van kritiek: Het mag van mij vaker uitkomen dan 1 keer per jaar dat vind ik namelijk echt te weinig voor een Bakkerella like me/ Endresult: Sweet Bakery is standing in my closet between my cookbooks and I want every edition in my collection. I would give the magazine a 9. The only comment I can give: 1 edition a year is too little for a Bakerella like me, so more editions in 1 year please.

afsluiter

3 gedachten over “Review Sweet Bakery 2013

  1. héél mooi bakboek inderdaad: kreeg hem voor moederdag πŸ˜€ heb er al diverse keren iets uit gemaakt: niet al te moeilijk en duidelijk geschreven!

Geef een reactie

