Review

Review Bakzolder Stroopwafelcake

Het is tijd voor een review van de stroopwafelcakemix van De Bakzolder. Dus ben je benieuwd? blijf dan vooral even lezen en kijken!/ It’s time for a review about de stroopwafelcakemix from De Bakzolder. So are you curious? keep on reading and watching!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Uit 1 pak mix kun je 2 cakes bakken, dus 2 keer genieten! Wat heb je nodig? voor 1 cake heb je 4 eieren nodig en 200 gram boter. Op het pak staat dat je er optioneel nog wat extra stukjes stroopwafel doorheen kunt gooien, maar er zitten al stukjes stroopwafel doorheen. Oké het eerste wat mij opviel toen ik het pak openknipte: de geur. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM echt heerlijk, nu ben ik zowieso al een groot fan van stroopwafels en caramel geur dus dat zit wel goed denk ik/ Out of 1 package mix you can bake 2 cakes, so you can enjoy 2 times! What do you need? for 1 cake you need 4 eggs and 200 grams butter. The package says you can trow some extra pieces of stroopwafel true the mix, but some pieces of stroopwafel are allready part of the mix. Okay the first thing I’ve noticed when I opened the package: the smell. MMMMMMMMM so delicious, I’m allready a big fan of stroopwafels and the smell of caramel so I think it will work out well.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De cake is absoluut niet moeilijk om te maken, je roert de boter tot ie zacht is (slim is om hem al op kamertemperatuur te laten komen voor je aan de slag gaat) dan voeg je de eieren en de mix toe en mix je tot het een mooi geheel is. In een bakvorm gieten, let op als je een metalen vorm gebruikt eerst invetten. Taart in de oven, bakken en klaar../ The cake is so easy to make, stir the butter untill it’s soft (get it on room temprature before you make your cake) then you put the eggs and the mix also in your mixingbowl and mix it well. Pour in the baking tin or silicone baking form(don’t know if that’s the right word) Cake in the oven, bake and ready..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik kan jullie vertellen dat het ontzettend lekker rook hier in huis. Ik liet de cake een beetje afkoelen en legde hem omgedraaid op mijn taartplateau, dat is wat jullie op de foto zien/ I can tell you my home smelled sooo good. I let the cake cool down for a while and turned it around on my cake platter, that’s what you see on the picture.

Ik kocht nog wat mini stroopwafeltjes en maakte wat vanille frosting om de cake te decoreren en zie hier het resultaat/ I bought some mini stroopwafels and made some vanilla frosting to decorate the cake and you can see the result over here.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Wat natuurlijk het belangrijkste is: hoe smaakt de cake? Ik heb genoten van elk hapje. Het is een heerlijke warme zoete smaak waar ik heel blij van wordt (kan het niet anders omschrijven) Het is een goede combi met de mini stroopwafeltjes en de vanille frosting. Wanneer ik de cake nog eens maak denk ik dat het zoals op de verpakking stond heerlijk is om er wat meer stukjes stroopwafel te gooien voor wat crunch. Meer goeie combo’s? ik denk dat de cake ook heerlijk smaakt in combinatie met chocolade(wit, melk of puur). Maar ook een dulche de leche vulling zou prima combineren met deze cake/ What’s the most important thing: how the cake tasted? I enjoyed every bite of it. It’s a warm sweet taste which really makes me so happy (couldn’t describe it any other way). It’s a good combo with the mini stroopwafels and the vanilla frosting. When I’ll make the cake once more I would take some more pieces of stroopwafel like the package told me to add some more crunch. Any more good combo’s? I think this cake really combines well with chocolate (white,milk or pure). But also dulche de leche would be a good filling for the cake.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100De helft van deze taart ging naar mijn papa voor vaderdag, elk jaar vind ik het weer moeilijk om wat de bedenken om te geven en ik denk dat dit erg wordt gewaardeerd/ Half of the cake went to my dad for fathersday, each year it’s a difficulty to made something up to give and I think this really would be appriciated.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Eind oordeel: ik geef deze cake een dikke 8,5. Super fijn dat ik nog een keer deze lekkere cake kan bakken en dan ga ik nog eens experimenteren met een vulling en wat andere decoratie. Ik zou deze mix zeker aanbevelen aan anderen/
End result: I would give this cake a fat 8,5. Super nice that I can bake one more cake out of the package, I would experiment with a filling and some other decoration. I would definately recomend this mix to others.

afsluiter

7 gedachten over “Review Bakzolder Stroopwafelcake

  1. Bedankt voor je leuke en positieve review! Daar zijn we natuurlijk altijd blij mee! Misschien heb je zelf een keer een leuk idee voor een nieuwe smaak cakemix en kunnen we die laten ontwikkelen! Dan noemen we ‘m natuurlijk naar jou en mag jij als eerste “testen”! groetjes alieke

Geef een reactie

