Food

Simple pasta dish

Vandaag heb ik voor jullie weer een super simpel maar oh zo lekker gerecht. Vorige week kookte ik dit voor mijzelf nadat ik thuis kwam uit Milaan. Ik had zwaar behoefte aan echt lekkere pasta want die had ik daar helaas niet gegeten.’s Morgens kocht ik bij Lidl allerlei lekkere verse groenten en fruit en hiermee ga ik graag aan de slag in mijn keukentje/ Today I have a recipe for a delcious dish. Last week I was cookin’ for only myself after I went home from Milan. I had the needs for a real tasty pasta recipe because I hadn’t ate it in Milan. In the morning I’ve bought lots of fresh fruits and vegetables at Lidl and so I was going into my kitchen.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Wat heb je nodig/ What do you need:

Pasta
Kalkoenreepjes/turkey pieces
roomkaas/ cream cheese
pesto
zoete puntpaprika’s/ sweet pointed peppers
zongedroogde tomaatjes / sundried tomatoes
parmezaanse kaas/ parmesan cheese
teentje knoflook/ clove of garlic

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Jaaa ik houd van parmezaanse kaas, had iets minder moeten pakken voor een duidelijke foto misschien..Ik heb expres geen hoeveelheden bij het recept gezet want ik heb het op gevoel gedaan. Als je dit gerecht alleen eet kan je wel ongeveer inschatten aan welke hoeveelheid je genoeg zult hebben/ Yesss I love parmesan cheese, I had to put on less because of the photograph maybe.. I didn’t wrote down how many you need in the recipe and thats perpous because I made it on my own feeling. If you make this recipe for yourself you can guess how many you will need.

Kook de pasta volgens de verpakking, snijd de puntpaprika’s in kleine stukjes en ook de zongedroogde tomaatjes snijd je in kleinere stukjes. Bak de puntpaprika’s in een pan en voeg ook de zongedroogde tomaatjes toe. Als de pasta gaar is giet je deze af en spoel even kort met koud water af, giet weer af. Roer de roomkaas en wat pesto tot het 1 geheel is. Gooi de pasta in de pan bij de groenten en roer de saus er doorheen. Even goed doorwarmen en klaar. Als laatste rasp je wat parmesaanse kaas en strooi je het over je bord. Eet smakelijk!/ Make the pasta like the clue on the package, cut the pionted peppers in little pieces and also the sundried tomatoes must be cut in smaller pieces. Bake the pointed peppers and also the sundried tomatoes. If the pasta is ready you pour out the hot water and rinse it quick with some could water,pour off the water. Stir the creamcheese with some pesto until it’s mixed well. Trow the pasta in the saucepan where the vegetables in it. Put the sauce in the pan and stir well. Be sure the dish is warm, put on a plate and grate some parmesan cheese over it. Enjoy your meal!

Tip: wanneer je pasta overhoudt kun je deze ook de volgende dag bijvoorbeeld koud eten als lunch,mmm/ When you have some pasta left over you can eat it the next day cold as lunch,mmm.

afsluiter

5 gedachten over “Simple pasta dish

  1. Leuk heb even je Milaan blogs gelezen. Ben er zelf ook eens geweest. Vond toen vooral de “aperativo” helemaal geweldig. En die ouderwetse trams! En die echte Italiaanse cappuccino …..

  2. Hmm pasta is altijd goed! Ik houd ook van veeeel parmezaanse kaas, maar inderdaad voor een foto is dat niet zo handig. En de volgende dag inderdaad lekker lunchen met een broodje mozzarella pesto 🙂

Geef een reactie

