Uncategorized

What made me happy in Milan

Vandaag wat foto’s van dingen die me blij maakten toen ik in Milaan was/ Today I’ll show you some pictures about what makes me happy when I went to Milan.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn nagels even een mooi kleurtje gegeven voor ik naar Milaan vertrok/ Painted my nails in a bright color before my flight to Milan.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De bergen die ik kon zien vanaf mijn heerlijke plekje bij de nooduitgang/ The mountain view from my lovely seat at the emergency exit.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een prachtig veld met klaprozen en kamille bij Castello Sforzesco/ A beautifull field with poppy’s and camomille at Castello Sforzesco.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Prachtige roosjes die ik even op de foto moest zetten/ Beautifull roses which wanted to be photographed by me.

?????????????????????????????????????
Even samen op de foto/ A photograph of us together.

?????????????????????????????????????
De Duomi di Milano van boven bekijken/ Watch the Duomo di Milano above.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Even naar beneden gluren/ Take a sneak peek down.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Jullie snappen natuurlijk dat deze echt op de foto moesten, ik heb er geen gegeten. Ik spotte ze op zaterdagavond en toen ik zondag keek stonden ze er nog steeds (niet echt vers meer dus)/ You know that I had to take a picture of these cupcakes, I didn’t ate one. I spotted them at saturday night and when I walked by on sunday they were still there (not so fresh anymore).

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Toen ik op Schiphol landde moest ik even langs de Starbucks om mijn favoriete drankje: Chai Laté. Als ik naar deze foto kijk dan baal ik er zo van dat 1 nagel afbrak in Milaan. Toen heb ik alles maar kortgeknipt, ik vind het zoooo lelijk/ When my flight landed on Schiphol the first thing I was doing: I went to Starbucks to get my favorite drink : Chai Laté. When I watch at this picture I hated it when one nail slipped of when I was in Milan. Then I cut them all of, it’s soooo ugly ..

11 gedachten over “What made me happy in Milan

  1. Mooie foto;s! En leuke dingen om blij van de te worden inderdaad 🙂
    Balen dat je nagel afbrak 😦 Ik kan daar ook altijd zo van balen inderdaad.

    ps: het lijkt alsof je artikel niet helemaal af is of dat er iets is misgegaan. Het eindigt met Toen i

  2. Leuke foto’s! Ik heb eigenlijk altijd best korte nagels aangezien ik in de kinderopvang werk krijgen ze ook niet de kans om lang te worden met het vele handen wassen haha.

Geef een reactie

