Shoplog

Shoplog Milan

Natuurlijk heb ik in Milaan ook geshopt en jullie zijn vast benieuwd wat ik in de mode hoofdstad van Italië allemaal kocht. Qua winkelaanbod had ik meer verwacht (betaalbare en ook originele winkels), ik heb wel leuke dingen geshopt maar niet extreem veel/ Offcourse I did some shopping in Milan and I think you’re curious to see what I’ve bought in the fashion capital of Italy. I expected more of the shops in Milan (affordable and original shops), I did bought some fun things but not much.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Voor mijn lieve buurvrouw kocht ik deze schattige lakjes bij Sephora omdat ze voor mijn kat zorgde terwijl ik in Milaan was. Het mingroene lakje had ik zelf graag nog in een groot formaat willen kopen maar die kon ik helaas niet vinden/ For my sweet neighbour I bought these cute nail polishes at Sephora because she cares for my cat when I was in Milan. The minty polish I wanted to buy for myself in a bigger size but can’t find it anywhere

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Voor mezelf kocht ik bij Sephora de mascara die helaas niet meer in Nederland te koop is maar die ik altijd gebruik. Wat niet op de foto staat maar wat ik wel kocht was het potje met nagellakremover waarin je glitternagellak makkelijk verwijdert. Ik lakte mijn nagels voordat ik naar Milaan ging maar door de chips na 2 dagen wilde ik hem er wel af halen. Als laatste kocht ik deze prachtige lak van OPI, hij heet polka.com/ I bought myself a mascara at Sephora which we did’nt sell anymore in The Netherlands but I alwasy use it. What isn’t on the photograph but is bought was the nailpolish remover jar so you can easily remove glitter nailpolish. Before I went to Milan I’ve done my nails with glitterpolish and because of the chips after 2 days I wanted to remove it. The last thing I’ve bought was a beautifull nailpolish from OPI, it’s called polka.com.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit leuke shirtje met kant op de rug kocht ik bij Bershka, ik ben echt verliefd op de mooie blauwe kleur/ This cute top with lace on the back I’ve bought at Bershka, I’m in love with the nice blue color.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Bij Zara kocht ik deze blazer in een mooie felle roze kleur, instant happyness. Helaas zag ik bij thuiskomst dat de knoop niet goed vastzit dus die zal ik zelf nog even vast moeten zetten voordat ik hem verlies/ At Zara I’ve bought this blazer in a really bright pink color, instant happyness. Unfortunately when I came home I saw the button wasn’t really stitched well to the blazer so I had to do it myself before losing it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Bij Bershka kocht ik ook deze top met kanten voorkant. Valt het jullie op dat ik van kant houd? ;)/ Ath Bershka I’ve bought this top with lace on the front. Did you noticed I love lace? 😉

Wat niet op de foto staat was een neon koraal shortje wat ik ook bij Bershka kocht. Het is zo’n shortje wat ik niet echt op straat zal dragen maar wel heerlijk is om in te slapen of voor op het strand/ What isn’t on the picture was a neon coral short also bought at Bershka. It’s that kind of short I do not wear on the streets but is really comfy to sleep in or to wear to the beach.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Al een aantal jaar staan allstars op mijn lijstje van wat ik wil kopen. Eindelijk heb ik ze gevonden, het lage model in een mooi legergroen kleurtje. Ik hoop dat ik er veel plezier van zal hebben!/ For a few years allstars were on my wishlist. And finally I’ve found them, the low model in a nice armygreen color. I hope I can wear them a lot.

oriens

Het allerlaatste wat ik kocht, of liever gezegd wat mijn vriend in opdracht voor mij kocht.. De geur Oriens van Van Cleef en Arpels. Op de luchthaven scheelt dit toch mooi 20,- met de reguliere parfummerie. Ik wilde deze geur al heel lang, ooit kreeg ik een sample die begon op te raken en nu heb ik mijn eigen fles/
The last thing I’ve bought, uhm my boyfriend bought in order for me.. The fragrance: Oriens from Van Cleef en Arpels. At the airport it’s 20,- les then in the regular parfummery. I would have this fragrance for a long time, a while a go I received a sample but it’s now running out of fluid and now I have my own bottle.

Straten waar je zeker moet gaan kijken als je in Milaan bent/
Streets you must see when your in Milan:
-Vitt Emanuele II
-Via Torino
-Via Dante
-Ripa di porta ticinese

afsluiter

5 gedachten over “Shoplog Milan

Geef een reactie

