Food

Lovely food

Vandaag eens iets anders, ik show jullie allerlei lekkers wat ik afgelopen tijd klaarmaakte in mijn kleine keukentje/ Today something different, I’ll show you all the tasty stuff I’ve made in my little kitchen.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Heerlijk ontbijt met havermout en vers fruit/ Delish breakfast with oatmeal and fresh fruit.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Zomerse wraps met gerookte zalm/ Summery wraps with smoked salmon.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Af en toe maak ik grilgroenten, allerlei verse groenten met wat olijfolie en dan in de oven mmm/ So now and then I make grilled vegtables, all kind of fresh vegtables with some olive oil sprinkled over it in the oven.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Vers fruit opeten in het zonnetje <3/ Eating some fresh fruit in the sun ❤

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Gezonde koekjes gemaakt van banaan, havermout en wat andere ingrediëntjes/ Healthy cookies made of banana, oatmeal and some other ingredients.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Wokschotel met soya saus en gamba’s yum/ Wokmeal with soy sauce and gamba’s yum.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En ik sluit af met deze verse smoothies. Omdat ik 3 dagen naar Milaan ging moest mijn fruit eventjes op worden gemaakt en dit was een goede en vooral erg lekker oplossing. Ik genoot er van op mijn eerste vakantiedag na een week vol toetsen / I’m closing this post with these fresh smoothies. Because I went to Milan for 3 days I must eat all the fruit and this was a good and yummie solution. I enjoyed these smoothies on the day of my last exam and the start of my holiday after a week filled with exams.

afsluiter

5 gedachten over “Lovely food

Geef een reactie

