Uncategorized

Drawing

Sinds ik de course Creatief (Muzisch Agogische Methodiek) heb gevolgd op school is mijn tekentalent weer een beetje ontwaakt. Het was al een tijdje ingeslapen en door de lessen kreeg ik weer zin om aan de slag te gaan. Deze week had ik het mega druk met leren en het maken van tentamens maar natuurlijk is ontspanning ook belangrijk. Daarom sloeg ik weer aan het tekenen tussen het leren en de tentamens door../ Since I had the course Creative (expressive welfare methodology) at school my drawing talent is awake. It was sleeping for a while but because of the lessons I’m getting in the mood to draw again. This week I was so busy learning and making exams but offcourse relaxing is also important. Because of that I went drawing again during the pause and between exams..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit was de eerste tekening waarmee ik begon/ This was the first drawing when I started.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze tekening maakte ik op school, ik liet een klasgenootje 3 kleuren kiezen en zonder dat ze het wist maakte ik deze tekening als lief kadootje voor haar/ This drawing was made at school, I let a classmate pick 3 colors and without she was knowing I made this drawing for her as a sweet present.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze maakte ik in de pauze’s tussen het leren/ These I’ve made during the stops while learning.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En deze maakte ik lekker buiten in de zon/ And these I’ve made outside sitting and ejoying the sun.

afsluiter

10 gedachten over “Drawing

Geef een reactie

